سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسلمان، برادرِ مسلمان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اجازه نمی دهیم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دیدار مسئولان نظام و جمعی از قشرهای مختلف مردم در سالروز بعثت پی

دیدار مسئولان نظام و جمعی از قشرهای مختلف مردم در سالروز بعثت پیامبر اعظم اسلام (1389/04/19) 

--------------------------------------------------------------------------------
همزمان با سالروز بعثت پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد (ص)، رهبر انقلاب اسلامی امروز در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی در تهران، و جمعی از قشرهای مختلف مردم، بعثت را مقطعی بسیار حساس و آغاز راهی برای حرکت در جهت سعادت انسانها و تأمین خواست های فطری و تاریخی بشر دانستند و تأکید کردند: بعثت پیامبر اسلام (ص) و آیین اسلام پیام آور عدالت، صلح، امنیت و آرامش، و سلامت برای انسانها است و سرانجام این راه توحیدی، براساس وعده صادق الهی، فلاح و رستگاری و پیروزی برای پویندگان آن است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک عید مبعث نب ی مکرم اسلام (ص)، بعثت را به دلیل گشوده شدن راههای عدالت، صلح، امنیت و آرامش و سلامت، بعثتِ رحمت الهی خواندند و افزودند: این راههای آرامش و امنیت از محیط درونی قلبی انسان تا محیط جامعه و محیط بین المللی امتداد یافته است و آن کسانی که در اسلام به عنوان معارضان این راههای رستگاری معرفی می شوند، همان افراد و جریانهایی هستند که با سعادت واقعی بشریت مخالفند.
ایشان با اشاره به آیات قرآن کریم و سیره نبوی که مسلمانان را به ایستادگی در مقابل معارضان سعادت بشریت فرا می خواند، خاطرنشان کردند: اسلام همه انسانها را با استدلال روشن، به زندگی سعادت آمیز در زیر سایه صلح و عدالت و امنیت دعوت می کند، اما در مقابل کسانی که معارض این راه هستند، دستور به ایستادگی قاطعانه و غیرمنفعلانه می دهد.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: در طول تاریخ، معارضینِ راه نورانی سعادت بشریت، جنگ را نه برای استقرار عدالت و صلح بلکه برای توسعه قدرت، گسترش بی عدالتی و سلب امنیت انسانها به راه انداخته اند و امروز نیز قدرتهای مسلط و مستکبر دنیا، با استفاده از فناوریهای جدید و تسلیحات پیشرفته از جمله سلاح هسته ای، همان مسیر جاهلیت را با ظاهری مدرن ادامه می دهند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 89/4/19 :: ساعت 6:0 عصر )


»» پیام تسلیت رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت الله آقای ح

پیام تسلیت رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت الله آقای حاج سیّد محمّدحسین فضل‌الله (1389/04/14) 

--------------------------------------------------------------------------------

متن پیام به این شرح است:
بسم ‌الله‌ الرحمن الرحیم
رحلت عالم مجاهد آیت الله آقای حاج سیّد محمّدحسین فضل‌الله (رحمة الله علیه) را به بیت شریف فضل‌الله و همه‌ی ارادتمندان و دوستداران آن مرحوم در لبنان و جوامع لبنانی تبار در افریقا و امریکای لاتین، و به عموم شیعیان لبنان تسلیت میگویم. این عالم بزرگوار و سخت کوش، در عرصه‌ی دین و سیاست، شخصیتی اثرگذار بود و لبنان تا سالهای طولانی، خدمات و برکات او را از یاد نخواهد بُرد. مقاومت اسلامی لبنان که دارای حق عظیمی بر امت اسلامی است در همه‌ی عمر با برکت خود، مشمول حمایت و همکا? ?ی و کمک این روحانی مجاهد بود. ایشان همچنین برای جمهوری اسلامی یاوری با اخلاص و صمیمی به شمار میرفت و در همه‌ی دوران سی ساله همواره در زبان و عمل، وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانید.
از خداوند متعال مسألت میکنم که رحمت و مغفرت خود را بر روح این سیّد شریف و عزیز نازل فرماید و او را با اجداد طاهرینش محشور نماید.


سیّد علی‌ خامنه‌ ای
14/تیر/1389


 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( سه شنبه 89/4/15 :: ساعت 6:0 عصر )
»» تعیین و ابلاغ سیاستهای کلی اصلاح الگوی مصرف (1389/04/15)

تعیین و ابلاغ سیاستهای کلی اصلاح الگوی مصرف (1389/04/15) 

--------------------------------------------------------------------------------

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سیاستهای کلی اصلاح الگوی مصرف  را پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین کردند.
متن سیاستهای کلی اصلاح الگوی مصرف که به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده است بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف
1ـ اصلاح فرهنگ مصرف فردی، اجتماعی و سازمانی، ترویج فرهنگ صرفه جویی و قناعت و مقابله با اسراف،تبذیر، تجمل گرایی و مصرف کالای خارجی با استفاده از ظرفیت های فرهنگی،آموزشی و هنری و رسانه ها بویژه رسانه ملی.
2ـ آموزش همگانی الگوی مصرف مطلوب.
3ـ توسعه و ترویج فرهنگ بهره وری با ارائه و تشویق الگوهای موفق در این زمینه و با تأکید بر شاخص های کارآمدی، مسوولیت پذیری، انضباط و رضایت مندی.
4ـ آموزش اصول و روشهای بهینه سازی مصرف در کلیه پایه های آموزش عمومی و آموزش های تخصصی دانشگاهی.
5- پیشگامی دولت، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی در رعایت الگوی مصرف.
6- مقابله با ترویج فرهنگ مصرف گرایی و ابراز حساسیت عملی نسبت به محصولات و مظاهر فرهنگی مروج اسراف و تجمل گرایی.
7- صرفه جویی در مصرف انرژی با اعمال مجموعه ای متعادل از اقدامات قیمتی و غیرقیمتی به منظور کاهش مستمر «? ?اخص شدت انرژی» کشور به حداقل دو سوم میزان کنونی تا پایان برنامه پنجم توسعه و به حداقل یک دوم میزان کنونی تا پایان برنامه ششم توسعه با تأکید بر سیاست های زیر:
- اولویت دادن به افزایش بهره وری در تولید، انتقال و مصرف انرژی در ایجاد ظرفیت های جدید تولید انرژی.
- انجام مطالعات جامع و یکپارچه سامانه انرژی کشور به منظور بهینه سازی عرضه و مصرف انرژی.
- تدوین برنامه ملی بهره وری انرژی و اعمال سیاست های تشویقی نظیر حمایت مالی و فراهم کردن تسهیلات بانکی برای اجرای طرح های بهینه سازی مصرف و عرضه انرژی و شکل گیری نهادهای مردمی و خصوصی برای ارتقاء کارایی انرژی.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( سه شنبه 89/4/15 :: ساعت 6:0 عصر )


»» دیدار رئیس سازمان و جمعی از هنرمندان صدا و سیما (1389/04/12)

دیدار رئیس سازمان و جمعی از هنرمندان صدا و سیما (1389/04/12) 

--------------------------------------------------------------------------------

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از کارگردانان، نویسندگان، هنرمندان و دست اندرکاران مجموعه های نمایشی صدا و سیما، جایگاه رسانه ملی و بخصوص بخش «هنرهای نمایشی و فیلم و سریال» را، مهمتر از هر زمان دیگر دانستند و با تشکر صمیمانه از تلاشهای ارزنده مدیران و هنرمندان رسانه ملی در این زمینه افزودند: با استفاده ازامکانات سخت افزاری و نرم افزاری از جمله تاریخ و فرهنگ جذاب و پر فراز و نشیب ایران، می توان فاصله زیاد وضع موجود با وضع مطلوب را کاهش داد وپر کرد.
رهبر انقلاب اسلامی، هنرهای نمایشی را در "نگاه راهبردی به نقش رسانه در عرصه فرهنگ سازی"، بسیار تأثیرگذار خواندند وافزودند:  واقعیات نشان می دهد که صدا و سیما و بویژه بخش هنرهای نمایشی، نقش بسیار مهمی در حال و آینده کشور برعهده دارند.
ایشان رسانه ملی را، عمده ترین مرکز هدایت فکری جامعه برشمردند و با اشاره به تعبیر حضرت امام خمینی درباره صدا و سیما افزودند: این دانشگاه بزرگ باید همچون قله ای عظیم و سرچشمه ای همیشه جوشان، زلالِ معارف الهی – انسانی – اجتماعی – فرهنگی و سیاسی را در زندگی مردم جاری سازد که این جایگاه بسیار مهم، تکالیفی اساسی را در مقا بل مسئولان، دست اندرکاران و همکاران هنرمند صدا و سیما قرار داده است.
رهبر انقلاب اسلامی، استفاده دشمنان ملت ایران را از هنرهای نمایشی برای تأثیرگذاری در افکار عمومی، نشانه ای از ظرفیت عظیم اینگونه هنرها دانستند و خاطرنشان کردند: ملت بزرگ، زنده و هد فمند ایران ، دارای پیامهای ناب و سعادت آفرینی است و از این لحاظ نیز باید حقیقتاً در اعتلای  هنرهای نمایشی اهتمام ورزید و در این زمینه سرمایه گذاری مادی و معنوی کرد.
ایشان، با اشاره به سخنان برخی هنرمندان در این دیدار درباره دغدغه های روحی و روانی در ساخت آثار هنری و نیز مشکلات ناشی از پرداختن به ? ?رخی انتقادات افزودند: روح هنرمند، لطیف و ظریف است اما هنرمندان در این زمینه حساسیت زیادی نشان ندهند و با اعتماد به نفس به کار بسیار مهم خود بپردازند.
ایشان در همین مقوله ، برخی دغدغه های هنرمندان را غیرواقعی دانستند و افزودند: بعضی ایرادهایی که به سریالها و فیلم ها گرفته می شود درست است و مواردی وجود دارد که لازم است حتما رعایت شود.
حضرت آیت الله خامنه ای، عبور از خط قرمزهای اخلاقی ، دینی و فرهنگی را دارای ضررهای فراوان خواندند و خاطرنشان کردند: در برخی سریالها، نیازی به طرح اینگونه موارد ، اصولاً وجود ندارد و به هر حال مسائلی که شرع مقدس لازم دا? ?سته است، در تولیدات هنری کاملا رعایت شود.
ایشان، ترویج ارتباط غلط زن و مرد را از جمله مسائل کاملاً غیرلازم برشمردند و در تشریح مفهوم صحیح انتقاد به عنوان یک عنصر ضروری افزودند: به موازات طرح  نقاط منفی و تاریک جامعه، باید با طرح نقاط مثبت و ترسیم مبارزه شخصیتها و قهرمانهای سریال  با زشتی ها و پلیدیها، بگونه ای عمل کرد که در نهایت ،آن نقاط منفی ،طرد و مغلوب شوند چرا که در غیر این صورت ،طرح نقاط منفی ،عملاً به نق زدنهای مکرر و سیاه نمایی تبدیل می شود و در جامعه یاس و نومیدی ترویج می کند.
رهبر انقلاب اسلامی در همین زمینه افزودند: در هر داستان  وسرگذشتی ،در چالش خیر و شر،  انگیزه های سالم موجود برای مبارزه با جریان شر نیز، هنرمندانه به تصویر کشیده شود تا فضای واقعی جامعه در ذهن مخاطب ترسیم گردد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 89/4/12 :: ساعت 6:0 عصر )


»» دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه (1389/04/07)

دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه (1389/04/07) 

--------------------------------------------------------------------------------

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه، دستگاه قضایی را یکی از بخشهای بسیار حساس نظام اسلامی دانستند و با تأکید بر لزوم حمایت همه دستگاههای کشور از قوه قضاییه، خاطرنشان کردند: یکی از وظایف مهم قوه قضاییه، خارج نشدن از جاده عدل و انصاف و تأثیرناپذیری از جو سازی های سیاسی، و حب و بغض ها در قضاوت و صدور احکام است.
در این دیدار که در سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی برگزار شد و جمعی از خانواده های این شهدای گرانقدر نیز حضور داشتند، رهبر انقلاب اسلامی شهدای حادثه هفتم تیر سال 1360 را انسانهایی خدوم، آزموده و جان برکف توصیف کردند و افزودند: در رأس این شهدا، شهید بزرگوار آیت الله بهشتی است که انسانی معتقد، مؤمن، مخلص، صادق و مصمم در کار بود.
حضرت آیت الله خامنه ای، اعتقاد به گفته و التزام عملی به اعتقاد خود و نهراسیدن از خطر در مسیر هدف را از جمله ویژگیهای شهید مظلوم آیت الله بهشتی برشمردند و تأکید کردند: آن شهید عزیز، انسانی منطقی و پایبند به اصول و مبانی، و یک اصولگرای حقیقی بود که بر سر اصول با هیچکس معامله نمی کرد.
ایشان این ویژگیها را عامل ظهور و بروز شخصیت های تاریخی اثرگذار و ماند? ?ار خواندند و افزودند: برخی انسانها فقط سخن می گویند و عمل نمی کنند، برخی هم ضمن عمل به گفته خود، اما در مقابل حوادث، طوفانها، تمسخرها، طعنه زدنها، و دشمنی های غیرمنصفانه طاقت نمی آورند و این عمل را متوقف می کنند، و برخی هم بعد از این توقف، عقب گرد نیز می کنند.
رهبر انقلاب اسلامی در همین خصوص خاطرنشان کردند: آن انسانی اثرگذار و ماندگار است که براساس اعتقاد جازم و خالص، بر سر گفته هایش می ایستد و برمبنای تصمیم شجاعانه و مؤمنانه، به عمل خود استمرار می دهد و این حرکت را با صبری که مایه محبت خداوند است، پیوند می زند.
حضرت آیت الله خامنه ای شهادت آیت ال? ?ه بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب را زمینه ساز استحکام منطق جمهوری اسلامی و امام بزرگوار (ره) و تثبیت نظام نوپای اسلامی دانستند و تأکید کردند: اگرچه حادثه هفتم تیر سال 1360 در آن شرایط دشوار، حادثه ای تکان دهنده بود، اما تأثیر عظیم و سازنده ای برانقلاب اسلامی داشت.
ایشان خاطرنشان کردند: تا زمانیکه فرهنگ شهادت در جامعه از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار است، هیچ قدرتی اعم از قدرتهای استکباری فعلی و حتی قدرتهای قویتر از آنها، نخواهند توانست بر جمهوری اسلامی و ملت ایران فائق بیایند.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، قوه قضاییه را بخشی بسیا? ? حساس از نظام اسلامی خواندند و با اشاره به زمینه های امیدبخش در این قوه، افزودند: یکی از این زمینه ها، حضور شخصیتی عالِم، فاضل، مجتهد، آگاه، جوان، و دارای توانایی های بالا در رأس قوه قضاییه است که در مدت کوتاه مسئولیت، آثار حضور ایشان آشکار شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای، مسئولان ارشد قوه قضاییه را هم انسانهایی پاک، سالم و خوش سابقه دانستند و خاطرنشان کردند: در سطح قوه قضاییه نیز قضات فاضل، روشن بین، شجاع و درست کردار کم نیستند، که همه این موارد از زمینه های امیدواری در دستگاه قضایی است.
ایشان افزودند: این زمینه های امید باید تبدیل به تحرکی و سیع و جدی برای عملی شدن انتظارات، و رسیدن قوه قضاییه به جایگاه شایسته خود شود.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید مکرر خود درخصوص جایگاه شایسته و مورد انتظار از قوه قضاییه خاطرنشان کردند: قوه قضاییه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند با رجوع به دستگاه قضایی می تواند حق را بگیرد و مظلومیت خود را برطرف کنند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( دوشنبه 89/4/7 :: ساعت 6:0 عصر )


»» دیدار جمع زیادی از مردم استان بوشهر (1389/04/05)

دیدار جمع زیادی از مردم استان بوشهر (1389/04/05) 

--------------------------------------------------------------------------------

در خجسته سالروز میلاد حضرت علی علیه السلام، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمع زیادی از مردم استان بوشهر، شخصیت امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام را یک شخصیت استثنایی و قله عظمت علمی، معنوی، اخلاقی، انسانی و الهی خواندند و تأکید کردند: مهمترین درس از زندگی آن شخصیت بی نظیرِ تاریخ بشر، برای امروز دنیای اسلام و جامعه، بصیرت بخشی، روشن کردن فضا، و عمق دادن به ایمان و اندیشه کسانی است که نیازمند بصیرت هستند.
رهبر انقلاب اسلامی ضمن تبریک سیزدهم رجب سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت عل? ? علیه السلام، این روز را عید بزرگی دانستند و با اشاره به عظمت شخصیت حضرت علی علیه السلام افزودند: مهمترین عیدی در این روز بزرگ، درس گرفتن از راه و روش، رفتار و گفتار آن حضرت است.
حضرت آیت الله خامنه ای زندگی حضرت علی (ع) را سراسر جهاد، صبر برای خدا، معرفت، بصیرت، و حرکت در راه رضای الهی برشمردند و خاطرنشان کردند: این شخصیت بی نظیر که از دوران کودکی در کنار پیامبر اسلام (ص) رشد و نمو کردند و تربیت یافتند، در مقاطع مختلف حیات شریف خود برای اقامه حق و حفظ اسلام تلاش و پیامبر اسلام (ص)، آن حضرت را میزان حق معرفی کردند.
ایشان برترین خصلت حضرت علی علیه السلام را بصیرت بخشی به افراد نیازمند بصیرت دانستند و تأکید کردند: روشن کردن افکار عمومی و آگاهی بخشی، امروز یکی از نیازهای اصلی دنیای اسلام و جامعه است زیرا دشمنان برای مقابله با اسلام، با ابزارهای دین و اخلاق وارد شده اند که باید کاملاً هوشیار بود.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: آنجایی که می خواهند افکار عمومی مردم غیرمسلمان را فریب دهند، نام حقوق بشر و دموکراسی را می آورند و آنجایی که با افکار عمومی مسلمانان مواجه هستند، نام اسلام و قرآن را می آورند در حالیکه هیچ اعتقادی به اسلام، قرآن و حقوق بشر ندارند.
حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری نم? ?نه تاریخی از فتنه جنگ صفین در دوران حضرت علی علیه السلام و بر سر نیزه کردن قرآن برای فریب افکار عمومی و فشار به آن حضرت، افزودند: امیرالمومنین علی علیه السلام در آن دوران فتنه به یاران خود نهیب می زدند که این راه حق و صادقانه ای را که در پیش گرفته اید، رها نکنید و مبادا سخنان فتنه گران در دلهای شما سستی بوجود آورد.
ایشان با اشاره به غبار آلودگی فضا در دوران فتنه تأکید کردند: این شرایط غبار آلود، گاهی بگونه ای است که برخی نخبگان نیز دچار خطا و اشتباه می شوند، بنابراین در دوران فتنه، شاخص لازم است و شاخص هم همان حق و بینه ای است که حضرت علی (ع)، مردم را ? ?ه آن ارجاع می دادند و ما نیز امروز نیازمند آن هستیم.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: شاخص و راه روشنی که امیرالمومنین علیه السلام، معرفی می کنند، اداره جامعه اسلامی با دستورات اسلام، برخورد قاطعانه با دشمنان متعرض، مرزبندی شفاف و روشن با دشمنان، و هوشیاری در مقابل فریب دشمنان است.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 89/4/5 :: ساعت 6:0 عصر )


»» دیدار جمعی از اعضای بسیجی هیأتهای علمی دانشگاهها و مراکز آموزش ع

دیدار جمعی از اعضای بسیجی هیأتهای علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور (1389/04/02) 

--------------------------------------------------------------------------------

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار جمعی از اعضای بسیجی هیأتهای علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در سخنان مهمی ضمن تبیین برهه بسیار حساس کنونی و موضع انفعال و از هم گسیختگی نظام استکباری در مقابل حرکت اسلامی که نماد آن نظام جمهوری اسلامی است، تأکید کردند: امروز مهمترین نیاز کشور اتحاد و یکپارچگی است و هرگونه سخن، حرکت و نوشته ای که حتی با نیت صادقانه باشد ولی موجب شکاف و انشقاق در جامعه، و ظلم به افراد شود، برخلاف مصالح کشور و نظام اسلامی است.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: ح فظ وحدت، همدلی و انسجام در جامعه و پرهیز از هرگونه اختلاف و شکاف، نظر رهبری در این برهه حساس است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: هنر انقلاب اسلامی این بود که توانست تمام دیوارهای کاذب میان ملت را از میان بردارد و همه کشور را به یک عرصه وسیع برای ملت ایران تبدیل کند، حال برخی می خواهند دوباره این دیوار کشی های نادرست و ناحق را ایجاد کنند.
ایشان تأکید کردند: مبانی، اصول و جهت حرکت، مشخص و روشن است و هرکسی که در چارچوب اصول و در این جهت حرکت کند، جزو مجموعه نظام اسلامی است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید مکرر خود درخصوص ظلم نکردن به افراد، افزودند: رعایت طهارت دل و عمل، یکی از وظایف اصلی است و نباید با یک کلمه و یا نوشته و یا حرکتی نابجا در مورد فرد یا افرادی که مستحق آن نیستند، به آنان ظلم شود.
حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری سیره پیامبر اسلام (ص) در مورد رعایت حقوق افراد، حتی افرادی که مرتکب گناه و یا خطایی شده اند، خاطرنشان کردند: باید منصف و عادل بود و زیادتر از آن چیزی که واقعیت و بایسته است، نگفت.
ایشان افزودند: نباید اینگونه تصور شود که چون برخی افراد مجاهد، مبارز و انقلابی هستند، می توانند در مورد برخی افراد دیگر که به زعم خود از این لحاظ در درجات پایین تر قرار دارند، هرچه بخواهند بگویند.
ایشان با تأکید بر تفاوت طبیعی ایمان و خطوط افراد افزودند: با وجود تفاوت ایمان، در مقام زندگی جمعی باید ضمن رعایت عدالت و انصاف، اتحاد و انسجام حفظ شود.
رهبر انقلاب اسلامی مسئله مهم را فراموش نکردن اهداف و شاخص های اصلی دانستند و تأکید کردند: استکبار ستیزی، ایستادگی قاطع در مقابل حرکت کفر و نفاق در سطح جهان، و مرزبندی شفاف با دشمنان انقلاب و دین، شاخص های اصلی هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص مرزبندی شفاف با دشمنان افزودند: اگر کسی مرزبندی شفاف با دشمنان انقلاب و دین نکند، قدر خود را کاهش داده است و اگر به آنها گرایش پیدا کند، از دایره نظام خارج می شود.
ایشان خاطرنشان کردند: این شاخص ها، مبانی و خطوط اصلی حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است که باید با حفظ شاخص ها این حرکت ادامه پیدا کند.
رهبر انقلاب اسلامی در تبیین برهه بسیار حساس کنونی به شرایط جهانی و تلاشهای قدرتهای استکباری برضد نظام اسلامی اشاره کردند و افزودند: حساسیت شرایط کنونی به این علت است که مراکز استکباری جهانی در مقابله با حرکت اسلامی که نماد واقعی آن نظام جمهوری اسلامی ایران است، زمام امور را از دست داده اند و با حالتی دستپاچه و از هم گسیخته، آخرین تلاشهای خود را انجام می دهند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( چهارشنبه 89/4/2 :: ساعت 6:0 عصر )


»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دومین پیام رهبر انقلاب به جوانان کشورهای غربی
دستورات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اجرای برجام در نامه ب
دیدار قهرمانان و ورزشکاران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی
دیدار رئیس جمهوری ونزوئلا و هیئت همراه
دیدار جمعی از مردم، مسئولان کشور، سفیران کشورهای اسلامی و میهمان
دیدار مردم قم بمناسبت سالروز 19 دی
انتصاب نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر
پیام به بیست و سومین اجلاس سراسری نماز
دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش
دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج
[عناوین آرشیوشده]
» فهرست موضوعی یادداشت ها
و[16] . در[14] . انقلاب[13] . با[11] . اسلامی[11] . به[11] . رهبر[10] . را[9] . از[8] . ای[7] . معظم[7] . ایران[6] . این[6] . حضرت[6] . خامنه[5] . برای[5] . الله[5] . آیت[5] . ،[4] . السلام علیک یا علی بن موسی الرضا[4] . امام[4] . است[4] . سال[4] . دو[4] . مراسم[4] . رئیس[3] . مسائل[3] . ملت[3] . فرمانده[3] . قوا[3] . یا ضامن آهو[3] . کشور[3] . که[3] . دیدار اهالی فرهنگ و شعرای پیشکسوت و جوان در شب میلاد امام حسن مج[3] . دیدار[3] . دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور به مناسبت هفته بزرگداشت معلم تار[3] . دیگر[3] . دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه[3] . عرصه[3] . گذشته[3] . السلام علیک[3] . المللی[3] . پیام[3] . جمهوری[3] . بسیار[3] . بصیر[3] . بین[3] . پاسدار[2] . پراستقامت[2] . پرشکوه[2] . پس[2] . تهران[2] . تبدیل[2] . بر[2] . بست[2] . بیست[2] . ایرانیان"[2] . پیام رهبر معظم انقلاب[2] . پیمان[2] . پیش[2] . حج[2] . حضور[2] . خط[2] . خاطرنشان[2] . خمینی[2] . خود[2] . بار[2] . امروز[2] . الشان[2] . اسلام[2] . است،[2] . اسلامی،[2] . افزودند:[2] . "تجلی[2] . (سلام[2] . آقای[2] . ارتحال[2] . عمومی[2] . عمیق[2] . فقیه[2] . قالَ (علیه السلام): لِلصَّلاةِ أرْبَعَةُ آلاف باب.([4]) فرمو[2] . سراسر[2] . عشق بى نهایت دل به زیارت تو اوج مى گیرد اى رضا ! مى آیم به سو[2] . عظیم[2] . شده[2] . دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران[2] . دیدار مسئولان[2] . خواندند[2] . جمهور[2] . رؤیاى آسمانى شبى تنها میان این همه رؤیا تو را دیدم ... تو ر[2] . دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر[2] . دیدار مسئولان نظام، سفیران و نمایندگان کشورهای اسلامی بمناسبت عی[2] . سالگرد[2] . سی[2] . سرتیپ[2] . سردار[2] . راحل[2] . روابط[2] . زمان،[2] . زهرا[2] . دست اندرکاران حج[2] . دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری[2] . دیدار رهبر معظم انقلاب با دست اندرکاران حج (1390/09/28) حضرت آی[2] . دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج[2] . ولی[2] . کردند:[2] . کرد[2] . کردند[2] . وفادار[2] . وفاداری[2] . کبیر[2] . نورانی[2] . همراهی[2] . یکمین[2] . موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از م[2] . موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان[2] . نظام[2] . نیروهای[2] . های[2] . فرمودند[2] . فاطمه[2] . کل[2] . محل[2] . مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام[2] . مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی (1390/06/29)[2] . ملت،[2] . می[2] . مستدرک الوسائل: ج 10، ص 359، ح 2.[2] . معظّم[2] . مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلام[2] . مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهور . مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری هفتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تار . مراسم الحاق ناوشکن جماران به ناوگان نیروی دریائی ارتش جمهوری اسل . مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی . مفاهیم . مقدم . مسلح . مشورت . مصلای . مصلحت . مطالب . مطهری . مظهر . معاون . میدان . میلیونی . ناشران . نامه رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات (1390/01/31) . نتیجه . نخستین اجلاس بیداری اسلامی (1390/06/26) صدها عالم، دانشمند، رو . نداء الإمام الخامنئی فی إدانة الإهانة البشعة لأعداء الإسلام ضد ا . نسبت . نشر . نشست اندیشه های راهبردی جمهوری اسلامی با موضوع زن و خانواده (139 . منصوب . مهربان . مواضع . موافقت . موافقت با شرایط عفو یا تخفیف مجازات تعدای از محکومان به مناسبت ع . موافقت با عفو تخفیف مجازات محکومان بمناسبت اعیاد قربان و غدیر تا . موافقت با عفو محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب در آستانه 12 فروردین . موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمعی از محکومان زن . مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش (1390/08/19) . مراسم سوگواری و عزاداری شهادت امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب ع . مراسم صبحگاه مشترک یگانهای نظامی، انتظامی و بسیج استان خراسان شم . مراسم عزادارای اباعبدالله الحسین(ع) در حضور رهبر انقلاب از نگاه . مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) . مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) در حضور رهبر انقلاب . مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه ال . مراسم عزاداری شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خم . مراسم عزاداری و سوگواری ام الائمه، صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا س . مراسم غبار روبی مضجع شریف ثامن الحجج، حضرت امام رضا علیه السلام . مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) (1391/0 . مراسم مشترک دانش‌آموختگیِ دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسدار . مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه . مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله خامنه ای مدظله . مردم . مسئلت . مسئولان . مسئولیت . مخاطبان . مدت . مدعیان . که . کوزه عسل مرد که ریش‌های بلند و سپیدش را هوای سرد کوهستان به با . فرا . فرمودند. . فشارها . قوه . کردند. . کرده . هجران . هشتاد . هشدار رهبر معظم انقلاب نسبت به برخی اظهارنظرها وحتی توصیه‌ها درب . همراه . همراه، . نیروی . نیز . ها . نفر . نگاه آهو آهو از کجا فهمید باید از تو یارى خواست؟ از پناه تو ب . نمایشگاه . نمودند . موضوع . موضوع آزادی . موظف . موگابه . کار . کارگر . کارگری . کاروان . کاشت نهال در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری . کاشت نهال همزمان با هفته منابع طبیعی (1388/12/18) . کبری . همزمان . همه . همکاریهای . هیأت . هیات . نویسندگان . نیازهای . واد . وجدانهای . کتاب . ولادت . یادآور . یادمان . یام به مناسبت حلول سال 91 (1391/01/01) حضرت آیت الله خامنه ای ر . یام رهبر معظم انقلاب به کنگره بزرگداشت علامه قطب الدّین شیرازی . یک . یگانهای . کشور، . کشورهای . کشوری . کل . کلی . کلیه . کمک به ساخت مسکن محرومان همزمان با سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلا . کنار . کنگره . کنگره بزرگداشت . کنگره عظیم حج . کنگره میرزاکوچک خان جنگلی . کنونی . کردند. . کرد. . کردند، . کرده . دیدار مسئولان و دست اندرکاران اردوهای راهیان نور کشور . دیدار مسئولان و سفرای کشورهای خارجی با رهبر انقلاب در 17 ربیع ال . دیدار مسؤولان و محققان مرکز اسناد انقلاب اسلامی (1390/01/31) . دیدار مسئولان و کارگزاران نظام . دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب (1391/05/03) . دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم ت . دیدار مسؤولان، کارگزاران و دست اندرکاران حج ابراهیمی (1390/07/11 . دیدار مسئولان، کارگزاران و دست اندرکاران حج ابراهیمی با رهبر معظ . دیدار مسعود بارزانی با رهبر معظم انقلاب (1390/08/08) حضرت آیت ا . دیدار معلمان و اساتید دانشگاه‌های خراسان شمالی . دیدار معلمان و مسئولان آموزش و پرورش (1391/02/13) حضرت آیت الله . دیدار مهندسان – تکنسین ها و کارگران صنعت نفت (1390/01/08) . دیدار نخبگان جوان سراسر کشور تاریخ: 1392/07/17 بیش از هزار نخبه . دیدار نخست وزیر پاکستان و هیأت همراه . دیدار نخست وزیر ترکیه و هیئت همراه . دیدار نخست وزیر سوریه و هیأت‌ همراه‌ . دیدار نخست وزیر عراق (1391/02/04) حضرت آیت الله خامنه ای رهبر م . دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه تاریخ: 1392/09/14 حضرت آیت الل . دیدار نخست وزیر عراق و هیأت‌ همراه‌ . دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب تاریخ: 139 . دیدار نمایندگان مجلس نهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی (1391/03/24) . دیدار نیروهای مسلح منطقه شمال کشور و خانواده های آنان . دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم بویژه مردم استان ایلام . دیدار هزاران نفر از بانوان قرآن پژوه و فعال قرآنی (1388/07/28) . دیدار هزاران نفر از بسیجیان استان خراسان شمالی . دیدار هزاران نفر از دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های شهدا (1 . دیدار هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان . دیدار هزاران نفر از طلاب و فضلای غیر ایرانی (1389/08/03) حضرت . دیدار هزاران نفر از طلاب، روحانیون، فضلا و اساتید حوزه های علمیه . دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در سالروز عید سعید غدیر (1 . دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی . دیدار هزاران نفر از مردم مؤمن و انقلابی آذربایجان شرقی (1388/11/ . دیدار هزاران نفر از کارگران و فعالان بخش تولید کشور تاریخ: 1392/ . دیدار هیاتهای اعزامی از جانب رهبر انقلاب با جانبازان (1391/04/04 . دیدار وزیر کشور و جمعی از فرماندهان و مسؤولان نیروی انتظامی (139 . دیدار وزیر، مسؤولان وزارت خارجه، سفرا و رؤساى نمایندگیهاى ایران . دیدار کارگردان، هنرمندان و عوامل تولید سریال حضرت یوسف علیه السل . دیدار کارگزاران فرهنگی و اجرایی حج (1389/07/17) حضرت آیت الله خ . دیدند . دیدار رهبر معظم انقلاب با شماری از جانبازان قطع نخاعی (1390/07/0 . دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان نیروهای مسلح (1391/01/16) ح . دیدار رهبران گروههای جهادی و مبارز فلسطینی (1388/12/08) . دیدار روسای جمهور و نمایندگان کشورهای شرکت کننده در جشن جهانی نو . دیدار سفرا و روسای نمایندگی های سیاسی ایران در خارج از کشور با ر . دیدار سه خانواده شهید قم (1389/07/29) حضرت آیت الله خامنه ای ره . دیدار سه خانواده شهید قم (1389/08/07) رهبر معظم انقلاب اسلامی د . دیدار شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در روز ولادت حضرت زهر . دیدار شرکت کنندگان در اجلاس بین المللی زنان و بیداری اسلامی (139 . دیدار شرکت‏ کنندگان در پنجمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‏ ب . دیدار شرکت کنندگان . دیدار شرکت کنندگان در اجلاس بین المللی اساتید دانشگاههای جهان اس . دیدار شرکت کنندگان در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم .

>> بازدید امروز: 46
>> بازدید دیروز: 46
>> مجموع بازدیدها: 474356
» درباره من

اجازه نمی دهیم


» پیوندهای روزانه

پنکه خورشیدی ماشین [2]
هوالرزاق [1]
پاسخ درسهایی از قرآن [2]
مهدویت [1]
یا غیاث المستغیثین [1]
بچه مارکت [2]
لبیک یا مهدی [10]
بانک پروژه و پایان نامه دانشجویی [2]
داستانهای کوتاه و آموزنده بسیار زیبا,جالب [10]
با یه لبخند خرید کن [2]
کتب و مجلات روان شناسی [1]
کسب درآمد cn3 [1]
پایگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری [18]
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری [14]
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری [7]
[آرشیو(17)]

» آرشیو مطالب
مقاله
شعر
حدیث
عکس
داستان
مهر 89
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
خرداد 89
اردیبهشت 89
فروردین 89
اسفند 88
بهمن 88
دی 88
آذر 88
مرداد 88
پیام قدردانی دفتر مقام معظم رهبری از مردم شهر مقدس قم
دیدار پرشور هزاران نفر از بسیجیان استان قم
بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوز
دیدار مدیر و اعضای هیأتهای علمی مؤسسه آموزشی – پژوهشی امام خمینی
دیدار هزاران نفر از طلاب و فضلای غیر ایرانی (1389/08/03
دیدار جمعی از اساتید، فضلا و طلاب نخبه ی حوزه علمیه قم
دیدار صمیمانه و پرشور هزاران نفر از دانشجویان دانشگاههای استان
بازدید نمایندگان رهبر معظم انقلاب از بخشهای مختلف استان قم
دیدار مسئولان بخشهای مختلف استان قم
دیدار اعضای شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم
دیدار سه خانواده شهید قم
دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان
مجتبی خامنه ای اخلاقی ترین فردی است که در زندگی ام دیده ام
پیام نوروزی 1390 رهبر معظّم انقلاب اسلامی«مدظلّهالعالی
بیانات در حرم مطهر رضوی در آغاز سال
بیانات در حرم مطهر رضوی در آغاز سال 90 -
زندگینامه حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای
خاطرهای از روز بیعت همافران با امام(ره)
قلّک بچههای دانشآموز و اشکهای امام(ره)
رهبر انقلاب از بازگشت امام(ره) به ایران میگویند
اخلاص و صفای شهیدنواب صفوی مرا مجذوب کرد
توصیه امام (ره) به آیت الله خامنهای در بیمارستان
پسر من به فدای شما
پاى تخته مى ایستادم و با دانشجویان حرف می زدم
ماجرای آشنائى رهبر انقلاب با شهید چمران
دیدار مهندسان – تکنسین ها و کارگران صنعت نفت
بازدید از طرحهای توسعه پارس جنوبی در عسلویه
دیدار جمعی از فرماندهان ارتش
فروردین 90
اردیبهشت 90
دی 90
مهر 92
شهریور 92
مرداد 92
تیر 92
خرداد 92
اردیبهشت 92
فروردین 92
بهمن 91
دی 91
آذر 91
آبان 91
مهر 91
شهریور 91
مرداد 91
تیر 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
فروردین 91
اسفند 90
بهمن 90
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
بهمن 93

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
دیار عاشقان
بسم الله العلی العظیم
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
کانون توحید زازران
حجت الاسلام والمسلمین یوسف ذوالفقاری آهنگ
شعله ی آواز
خورشید تابنده عشق
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
ازهردری سخنی-از هرکجا تصویری -در پارسی بلاگ
کوچ بلاگ -وبلاگ کوچ نهارجان یاکوچ خراشاد-درپارسی بلاگ
زمزمه نسیم
در سایه سار ولایت
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
خانه ویرایش و نگارش
کوچ بلاگ -وبلاگ کوچ نهارجان یاکوچ خراشاد-درپارسی بلاگ
ایران ابرقدرت فاتح
استاد بهزاد صنم پور
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
اهالی بصیرت
لیلای بی مجنون
پاسدار و عاشق ولایت
*** انـتـظـار ***
برادرم ... جایت همیشه سبز خواهد ماند
* گـــل نرگس *
سفیر عشق
رایان چوب
دلبری
افـــــســ❤ــونگـــ❤ــر
دوراهک
سکوت خیس
فانوس عشق
آشفته حال
هادرباد شناسی (روستایی در شرق شهرستان بیرجند) HADERBAD SHENASI
● بندیر ●
مــــــــــــــبـــــــلِّــــــــــــغ اســــــــلـــام
سرباز ولایت
خورشید پنهان
مهندس محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
پرواز تا یکی شدن
منتظر
گلبانگ سربلندی-پایگاه تخصصی نماز
تکنولوژی با طعم دوستی
بهارانه
بهارانه
قران
پوشاک مردانه و زنانه، لباس های روز آقایان و خانم ها
کارواش خانگی همه کاره جت مینی
هسته گیر آلبالو
دستگاه بادکش طبی بدن رفع خستگی و حجامت
بامبو
تیشرت و شلوارک لاغری
کارشناس ارشد اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
آفتاب گردون
آنلاین گلچین
دنیای آسان
راه روشن
لباس شخصی
اسپایکا
قدم بر چشم
نصف راه
فروشگاه بیستِ بیست
چرخ خیاطی
چلچلی من
توس مارکت
فروش اینترنتی
سلطان صاحبقرون
جذاب ترین ها
اشک می بارد زچشمم.شور شور است
► o▌ استان قدس ▌ o ◄
فاطمه معصومی
پرپر
نگارستان خیال
گنجدونی
میرسالار
سورپرایز
جغجغه‌
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
رقصی میان میدان مین
غیرت=عفت
بهترین نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
وبلاگ شخصی حامد ذوالفقاری
مقاله،پایان نامه،پرو‍ژه،کتاب الکترونیک،تحقیق،جزوه،نمونه سوال و..
شکوفه های گیلاس
منجی بشر
برلیان
Mystery
****شهرستان بجنورد****
مشاور
اسیرعشق
»حبیبی حسین«
...
عشق الهی
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز)
یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ
آقاشیر
اتشنشانی بنادر کشور
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
بهانه
صراط مستقیم
*نهانخانه جان*
وبلاگ بایدهلو باشد
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
بصیرت مطهر
نگاه خیس
گوهر کمال
بی تو ...
طراوت باران
نیمکت آخر
شباهنگ
آوای روستا
دل پرخاطره
جکستان
طلوعِ واژه
farzad almasi
فروشگاه جهیزیه و لوازم آشپزخانه فدک1
مسیر عرشیان
جنون قلم
زیرگنبد کبود
.: شهر عشق :.
کوچه روبرو
هواداران بیرجندی دکتر قالیباف
تک درخت
شعر و پیامک و ...
تراوشات یک ذهن زیبا
نقدونظر
پیامنمای جامع
دوســـتــــانه
بوی سیب
طریق یار
شاه یحیی و پیر میکده
آقاسیدبااجازه...

ما تا آخرایستاده ایم
**سکوت صعود تنهایی من**
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
کارشناس مدیریت دولتی
شهادت به روز
کاسل
برا یروز خوب
♥ کلبه دلتنگی من ♥
محقق دانشگاه
nazbano
مهاجر
ارمغان تنهایی
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
سلام آقاجان - خرید و فروش محصولات کشاورزی و عطاری ها
منطقه آزاد
ashura.shia.muharram
سلام شهدا
ابـــــــــــرار
گیاهان دارویی
دوستی و دوست یابی
کوهستان دیار عالمان
داستان های جذاب و خواندنی
گدایی ِ در ِ جانان به سلطنت مفروش
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
بغض تلخ
پد ضد عرق Underarm shild
تنها
پیام رهایی
سرزمین رویا
آناهیتا
دریای آبی
چون میگذرد غمی نیست
زبان انگلیسی
حلقه منتظران
پارسی نامه
گوناگون
فرمانده آسمانی من
ahmadreza
تمهیدات
یاران همیشگی امامت
دلداده
ایحسب الانسان ان یترک سدی
پرستاری 91
زندگی رسم خوشایندیست
مطی جون
مرام و معرفت
آواره
عاشقان ولایت قزوین
درس های زندگی
howza khan
قافیه باران
شهیدان مظلومند
عاشقتم
GLX MOBILE
محمدرضا جعفربگلو
شبستان
انتظار
برادران شهید هاشمی
گوچــــــــی جــــونم GUCCI
دل نوشته
هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها جوی آباد محله بختیاری ها
دلنوشته های یک فروند چریک
خلوتگه راز
خاکیهای آسمانی
فیزیک زیبا( آموزش به زبان ساده)
sajjad esmaili
patomat
زندگی شیرین
السلام علیک یاامیرالمومنین
اجتماعی .سیاسی.تاریخ
پرستوی مهاجر
زمزمه زمینی، لبیک آسمانی
...:اللهم عجل لولیک الفرج.:..
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
عمومی
دل پرخاطره
ترخون
دریایی از غم
درست و غلط
انتظار
ارواحنا فداک یا زینب
خاطرات کودکی
امیر محمد
معبرسایبری تاسوکی
❤ღمشکات نور الله ღ❤
برای عشق پایانی نیست
یاصاحب الزمان(عج)
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
کامپیوتر و لوازم جانبی و نرم افزار آموزش
راه فضیلت
مهاجر
عمو همه چی دان
فتو بلاگ
هیئت انصارالمهدی
حمید49 انصارالمهدی(عج)
حدیث نفس
تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم
یادم تو را فراموش
فــــــقــــــط خــــــدا
داستان سرا
تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
متین
پرسش مهر
نمونه سوالات متوسطه و پیش دانشگاهی و کارشناسی ارشد
ولایت
تنهاترین عاشق
فتح
یوزرنیم پسورد نود 32
Hunter
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
منتظـــــران شــــــــــهادت
سرود عرش
رویابین
ژیمناستیک الفبای ورزش جهان
مرکز استثنایی متوسطه حرفه ای تلاشگران بیرجند
از دانش تا هنر
اخراجیها
طوبای محبت
ترنم حضور
چی کار؟
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
طلبه ای خاکی
گنجگاه
طلبه های ونوسی
* روان شناسی ** ** psycology *
wizardry tolbar
واژه های باران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واحد خواهران
برو بچ ادبی
خط خطی های یک دخترروانی...
آه و دود
بچه هیات یا زهرا (س)
تبادل نظر
وای ندیدید شما ا!!!!!!!

دل نوشته های یک دیلامی
منتظران مهدی(عج)
پاسخ مسابقات درسهایی ازقرآن
اسرائیل کودک کش، اسرائیل بچه کش، اسرائیل آدم کش، اسرائیل تروریست
منتظر باران
در ارزوی گمنامی
پایگاه شناخت اهل بیت و شیعه
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
جنبش مرگ بر آمریکا
دانلود و نقد کتاب
راه و راهنما، روان شناسی مرد و زن، Psychology of male and female
اسمان
آتش دل
شهید ابراهیم هادی
هیســــــــــ آروم بیاتو... خلوت ام نشــــکنه :(
هدف
سماتکــــــــه
اجتماعی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
علمی/مدارات الکترونیک/تازه های فناوری اطلاعات
جوک ، اس ام اس ، عکس باحال
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
all the more dear to me
عاشورای سرخ،انتظارسبز
دو دو(دایی) اری
Hunter

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب