سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بُخل، همنشین خود را خوار می کند و دوری جوینده از خویش را ارجمند می سازد . [امام علی علیه السلام]
اجازه نمی دهیم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی (1390/06/29)

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی (1390/06/29)   
مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای ورود به دانشگاه علوم انتظامی در محل یادمان شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه، علو درجات شهدای نیروی انتظامی را مسئلت کردند.
فرمانده کل قوا سپس از یگانهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرزبانی حاضر در میدان سان دیدند.
رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی در این مراسم کارکنان و فرماندهان نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم را «مجاهدان واقعی فی سبیل الله» خواندند و تأکید کردند: نیروی انتظامی همواره باید هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد.
ایشان امنیت اعم از امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی و روانی را از ارکان پیشرفت و سربلندی کشور خواندند و خاطرنشان کردند: یکی از روشهای استکبار برای مقابله با ملتهای مستقل، ایجاد ناامنی اجتماعی و همچنین ناامنی اخلاقی و روحی در جامعه است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به طراحی پشت صحنه سیاسگذاران استکبار برای ترویج مواد مخدر و ایجاد بی بندوباری اخلاقی و سست کردن پایه های اخلاقی، تأکید کردند: نیروی انتظامی امروز وظیفه بسیار بزرگی برعهده دارد که انجام صحیح و دقیق آن، نیازمند برطرف کردن آسیب های احتمالی است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر لزوم احساس توأمان اقتدار و رأفت نیروی انتظامی در جامعه افزودند: این موضوع باید در آموزشها و دوره های مختلف مورد توجه جدی قرار گیرد و به یک فرهنگ سازمانی قطعی در نیروی انتظامی تبدیل شود.
ایشان با اشاره به پیشرفتهای چشمگیر نیروی انتظامی، زمینه برای پیشرفتهای جدید را مهیا دانستند و خاطرنشان کردند: دستیابی به عرصه های جدید، فقط با دانش، تجربه، تحقیق، تأمل و بکار گرفتن همه استعدادها امکان پذیر است.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: سربلندی ایران عزÛ ?ز در گرو عزم مستحکم جوانان و نخبگان کشور است که به لطف خداوند روز بروز مشهودتر از گذشته است.
پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در سخنانی، ایجاد نظم، امنیت و آرامش در جامعه از طریق ایجاد اقتدار درونی و بیرونی در نیروی انتظامی و تربیت نیروهایی متدین، بصیر، حرفه ای، شجاع و کارآمد و روزآمد را از اهداف اصلی برشمرد و گفت: تشکیل پلیس تخصصی مواد مخدر و کاهش ورود مواد مخدر به کشور، تشکیل یگان مرزبانی و کاهش قاچاق کالا و سوخت و محصولات مخرب فرهنگی، مبارزه قاطع با ناامنی و شرارت، افزایش سرعت در کشف جرم و علمی فنÛ Œ کردن کشف جرم، ارتقای امنیت اخلاقی در جامعه، افزایش 20 درصدی ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان و کاهش تصادفات و خسارات ناشی از آن با وجود افزایش دو برابری تولید خودرو از جمله اقدامات و دستاوردهای نیروی انتظامی در سالهای اخیر است.
سردار سرتیپ دوم عصار فرمانده دانشگاه علوم انتظامی نیز در گزارشی با اشاره به تدوین راهبردهای اساسی این دانشگاه گفت: ایجاد کرسی های تخصصی، کاربردی و حرفه ای کردن آموزشها، و نهادینه سازی دانش محوری از رویکردهای اصلی دانشگاه علوم انتظامی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
در این مراسم همچنین، تعدادی از دانشجویاÙ ?، فارغ التحصیلان، اساتید و کارکنان نمونه دانشگاه علوم انتظامی و همچنین خانواده های شهدای نیروی انتظامی، هدایا، درجه و سردوشی خود را از دست مقام معظم رهبری دریافت کردند.
اجرای حرکات نمایشی و راپل بخش دیگری از مراسم دانش آموختگی و تحلیف دانشگاه علوم انتظامی بود.
در پایان این مراسم یگانهای حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:23 عصر )
»» نخستین اجلاس بیداری اسلامی (1390/06/26) صدها عالم، دانشمند، رو

نخستین اجلاس بیداری اسلامی (1390/06/26)   
 صدها عالم، دانشمند، روشنفکر، صاحب نظر، جامعه شناس و مورخ از کشورهای مختلف جهان به ویژه جهان اسلام، از صبح امروز با سخنان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بررسی ابعاد مختلف بیداری اسلامی را در نخستین اجلاس بین المللی تهران آغاز کردند.
ولی امر مسلمین در سخنان خود در مراسم گشایش اجلاس، بیداری اسلامی و برانگیختگی و آگاهی امت اسلامی را درهم شکننده حصارهای استبداد و استکبار خواندند و ضمن بررسی هویت قیامها و انقلابهای جاری در منطقه؛ به تبیین آسیبها و خطرات پیش روی این حرکت عظیم و تشریح راههای فائق آمدن بر آسیبها پرداختند و تاکید کردند: بیداری مبارک اسلامی با غافلگیر کردن شیاطین منطقه ای و جهانی، مهره های خطرناکی از جبهه ی دشمن ساقط کرده اما لازم است با توکل بر خدا، درس آموزی از تجربیات تاریخ معاصر جهان اسلام، و تکیه  بر عقل و عزم و شجاعت، صحنه ی همچنان سیال تحولات منطقه را مدیریت کرد و به سرانجام رساند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اتکای تحولات بزرگ اجتماعی به پشتوانه های تاریخی و تمدنی، «حضور شخصیتهای فکری و جهادی جریان ساز در صحنه تحولات  صد و پنجاه سال اخیر کشورهای اسلامی و نیز ناکام ماندن تجربه های حکومتی وابسته به شرق و غرب» را از عÙ ?امل مؤثر درشکل دهی اوضاع کنونی دانستند و خاطر نشان کردند: در این میان، پیروزی انقلاب اسلامی و تأثیر نظام ماندگار، مقتدر، شجاع و پیشروی جمهوری اسلامی در بیداری اسلامی، یقیناً فصل مهمی در تحلیل و تاریخ نگاری حقایق کنونی جهان اسلام است.
ایشان در تبیین هویت قیامها و انقلابهای جاری در منطقه، حضور واقعی و عمومی مردم در میدان عمل و مبارزه و جهاد را مهمترین عنصر تحولات جاری برشمردند و با اشاره به تفاوتهای عمیق تحولات متکی بر مردم با دیگر تحرکات اجتماعی افزودند: تحولات متکی بر مردم همچون کلمه طیبه الهی است و حضور تعیین کننده مردم در آن، با ترسیم آینده ی مطلوب، اجازه انحراف و سازش با دشمن را به خواص  آلوده و عوامل نفوذی دشمن نمیدهد.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به شکل گیری تدریجی سرّ مقدس «انگیزه و عزم قیام» در ذهنیت مردم مصر و متجلی شدن این انگیزه در حضور پرشکوه مردم دلاور با فرهنگ و پرافتخار مصر در میدان تحریر و دیگر میدانها افزودند: این حکم الهی درباره مردم تونس – یمن – لیبی و بحرین نیز حاکم است.
رهبر انقلاب اسلامی، شعارها و رفتارهای مردم منطقه را نشان دهنده اصول، ارزشها و اهداف انقلابهای جاری در منطقه خواندند و با استناد به این واقعیت، تأکید کردند: «احیا و تجدید عزت و کرامت ملی پایمØ ?ل شده بدست دیکتاتورهای فاسد و وابسته به آمریکا و غرب» از اصول درجه اول انقلابهای کنونی است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به شعارهای ملتها، برافراشتن پرچم اسلام را به عنوان تجلی اعتقادات عمیق و دیرین مردم، از دیگر اصول انقلابهای کنونی دانستند و خاطر نشان کردند: ملتهای منطقه بر این اعتقادند که برخورداری از امنیت روانی، عدالت، پیشرفت و شکوفایی جز در سایه شریعت اسلامی به دست نخواهد آمد.
ایشان، ایستادگی در مقابل نفوذ و سلطه خسارت بار و تحقیرآمیز آمریکا و اروپا و مبارزه با رژیم غاصب و دولت جعلی صهیونیستی را از دیگر اصول انقلابهای منطقه ای دانسØ ?ند و به میهمانان نخستین اجلاس بین المللی بیداری اسلامی خاطر نشان کردند: غرب و صهیونیسم همه تلاش خود را برای انکار این اصول و اهداف بکار می برند اما واقعیت با انکار و تکذیب، دیگرگون نمی شود.
رهبر انقلاب با انتقاد شدید از سهم خواهی قدرتهای خارجی در انقلابهای منطقه ای افزوند: سلطه طلبانی که  تمام توانایی خود را برای حفظ حکام مستبد و فاسد و وابسته بکار گرفتند اکنون حق ندارند خود را در پیروزی انقلابها سهیم بدانند.
ایشان در همین بحث، دخالت ناتو و امریکا را در لیبی، باعث نابود شدن زیر ساختهای این کشور و بروز ضایعه هایی بی جبران خواندند و افزودند: اگ ر این دخالتها نبود ممکن بود مردم لیبی اندکی دیرتر پیروز شوند اما این همه مردم بیگناه کشته نمی شدند و همدستان قدیمی قذافی و دشمنان دیرین مردم لیبی، دیگر نمی توانستند مدعی حق دخالت در این کشور مظلوم و جنگ زده شوند.
حضرت آیت الله خامنه ای در جمع بندی این بخش از سخنانشان درباره هویت انقلابهای جاری در منطقه تاکید کردند: مردم و نخبگان مردمی و کسانی که از مردم بر آمده اند، صاحبان این انقلابها، متعهد به حراست از آنها  و ترسیم کننده مسیر آینده و رو به تکامل این حرکات تاریخی هستند.
دومین بخش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در آغاز اجلاس بین المللی بیدØ ?ری اسلامی به آسیب شناسی و بررسی خطرهای پیش روی تحولات منطقه اختصاص داشت.
ایشان با اشاره به شناخت و تجربیات موفق ملت ایران در رویارویی با اینگونه خطرها، آسیبهای احتمالی بیداری اسلامی را به دوبخش تقسیم کردند: «آسیبهایی که ناشی از ضعفهای درونی است وخطرهای ناشی از برنامه ریزی مستقیم دشمنان»
حضرت آیت الله خامنه ای، راحتی خیال ناشی از احساس پیروزی و درپی آن کم شدن    انگیزه ها و سست شدن عزمها را  نخستین خطر درونی بیداری اسلامی دانستند و افزودند: این خطر هنگامی مهیب تر می شود که برخی اشخاص در صدد غنیمت طلبی و تصاحبِ سهمِ ویژه برآیند .
رهبر انقلاب اسلامی، مرعوب شدن در مقابل هیمنه ظاهری مستکبران، اعتماد به دشمن و افتادن در دام لبخندها و وعده های او، عدم شناخت پیچیدگیهای سلطه طلبان و غفلت از آنان، مغرور شدن، بروز اختلاف میان انقلابیون و بوجود آمدن رخنه در پشت جبهه مبارزه را از دیگر آسیبهای درونی انقلابها بر شمردند و تأکید کردند: باید با همه توان از این آسیبها گریخت و با در هم آمیختن شجاعت و تدبیر و حزم و اراده، همه ذخائر الهی را برای استمرار پیروزمندانه بیداری اسلامی بکار گرفت.
حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین دسته دوم آسیبهای احتمالیِ انقلابهای ملتهای منطقه، به برنامه ریزی دشمنا ن برای روی کار آوردن عناصر وابسته به امریکا و غرب اشاره کردند و افزودند: اگر این توطئه با هوشیاری مردم مواجه شود سلطه گران تلاش می کنند با سناریوهای مختلف، از جمله پیشنهاد مدلهای حکومتی و قانون اساسی هایِ وابستگی ساز، راههای انحرافی دیگری را پیش پای ملتها بگذارند .
رهبر انقلاب خاطر نشان کردند: نفوذ میان انقلابیون، تقویت مالی و رسانه ای یک جریان نامطمئن و به حاشیه راندن جریان های اصیل انقلاب از دیگر شیوه هایی است که دشمنان با بکار گیری آنها، سعی می کنند مجدداً بر اوضاع مسلط شوند.
ایشان خطاب به علما، اندیشمندان و صاحب نظران جهان اسلام  یاد آو ر شدند: اگر این تاکتیک ها نیز به نتیجه نرسد مستکبران معمولاً به روشهایی همچون بوجود آوردن هرج و مرج، ترور، ایجاد درگیری میان پیروان ادیان و قومیت ها و حتی ایجاد جنگ میان کشورهای همسایه روی می آورند و با تحریم و حصر اقتصادی، هجوم همه جانبه تبلیغاتی و رسانه ای، بدنام کردن نخبگان صالح و خریدن عناصر سست عنصر، سعی می کنند مردم را نومید وخسته کنند تا به شکست کشیدن انقلابها ممکن و آسان شود.
رهبر انقلاب اسلامی پس از تبیین آسیبها و خطرات رویاروی انقلابهای منطقه ای، با استناد به تجربیات عینی ملت ایران و با اتکا به مطالعه دقیقِ فراز و نشیبهایِ دیگر کشورها ، توصیه هایی را برای فائق آمدن به این آسیبها وخطرات، در اختیار نخبگان دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جهان اسلام قرار دادند.
توکل به خداوند، اعتماد و حسن ظن به وعده های مؤکد نصرت الهی، بکار گیری خرد و عزم و شجاعت، حضور مستمر در میدان، خسته نشدن از مجاهدت و فداکاری در راه خدا، پرهیز از غرور و غفلت، و حمد و شکرگزاری پروردگار مهمترین فرازهای این بخش از سخنان رهبر انقلاب بود.
ایشان مکتوب کردن و اعلام صریح اصول، باز خوانی دائم آنها، تنقیح شعارها و اصول   و تطبیق آنها با مبانی و محکمات اسلام را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اهداف و       خواسته هایی نظیر استقلال، آزادی، عدالتخواهی، تسلیم نشدن در مقابل استبداد و استعمار،  نفی تبعیضهای قومی نژادی و مذهبی و نفی صریح صهیونیسم که ارکان نهضتهای امروز کشورهای اسلامی است، همه و همه برگرفته از اسلام و قرآن است .
حضرت آیت الله خامنه ای علما و اندیشمندان جهان اسلام را به داشتن حساسیت بالا و پایبندی کامل و دائم به اصول  دعوت کردند و افزودند: هرگز به امریکا و ناتو و لبخندها و وعده های ظاهر فریب رژیمهای جنایتکاری همچون انگلیس، فرانسه و ایتالیا اعتماد نکنید و با رد نسخه های بیگانه، راه حلهای مورد نیاز را از سرچشمه های فیاض اسلام بدست آورید.
پرهیز از اختلافات مذهبی، قومی، نژادی، قبیله ای و مرزی، توصیه مهم دیگر رهبر انقلاب اسلامی برای فائق آمدن نخبگان و ملتهای مسلمان بر آسیبها و خطرات بود.
ایشان در این زمینه به اندیشمندان و متفکران جهان اسلام تأکید کردند: تفاوتها را به رسمیت بشناسید اما آنها را مدیریت کنید و بدانید که تفاهم میان مذاهب اسلامی کلید نجات است و کسانی که با تکفیر این و آن، به آتش تفرقه مذهبی دامن می زنند دانسته یا ندانسته  مزدور و عمله شیطانند.
حضرت آیت الله خامنه ای، مقاومت در برابر الگوهای تحمیلی از جمله  الگوهای لائیک، لیبرالیسم غربی، ناسیونالیسم افراطی و گرایشهای چپ مارکسیستی را از دیگر اقدامات لازم برای تداوم بیداری اسلامی دانستند و ضمن توصیه صاحب نظران جهان اسلام به کار پیچیده و دشوار نظام سازی، افزودند: باید هدف نهایی را امت واحده ی اسلامی و ایجاد تمدن اسلامیِ جدید، بر پایه دین و عقلانیت و علم و اخلاق، قرار دهیم.
ایشان آزادی فلسطین از چنگال درنده صهیونیسم را نیز هدفی بزرگ خواندند و افزودند: نسل جوان کشورهای اسلامی ظرفیت چنین کار بزرگی را داراست و باید روح اعتماد به نفس را در او زنده کرد.
سخنان مهم رهبر انقلاب اسلامی در جمع  صدها نفر از علما، دانشمندان، متفکران، جامعه شناسان و مورخان کشورهای مختلف بویژه جهان اسلام با تذکر دو نکته مهم پایان یافت: 1- ضرورت حضور و نقش آفرینی قاطع مردم در مدیریت کشورها با اجرای نظام مردمسالاری اسلامی و2- لزوم مرزبندی دقیق میان اسلامگرایی با تحجر و افراط.
ایشان در باره نکته اول خاطرنشان کردند: ملتهای انقلاب کرده خواستار نقش آفرینی آرایشان در مدیریت کشورها هستند و چون مؤمن به اسلامند بنابراین مطلوب آنان، نظام مردمسالاری اسلامی است یعنی نظامی که در آن حاکمان با آرای مردم برگزیده می شوند و ارزشها و اصول حاکم بر جامعه، مبتنی بر معرفت و شریعت اسلامی است. 
رهبر انقلاب افزودند: البته نØ ?ام مردمسالاری اسلامی به اقتضای شرایط گوناگون کشورها، می تواند با شیوه ها و شکل های مختلف تحقق یابد و به هر حال باید کاملاً مراقب بود که این نظام با دمکراسی لائیک و لیبرال غربی که در مواردی ضد مذهب است اشتباه گرفته نشود.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به ضرورت مرزبندی کامل میان اسلامگرایی با قشری گری و تعصبهای جاهلانه خاطر نشان کردند: افراطهای مذهبی که غالباً با خشونت کور همراه است عامل عقب ماندگی و دور شدن از هدفهای والای انقلاب و بیداری اسلامی است  که این مسئله نیز به نوبه خود مایه جدا شدن مردم و در نتیجه شکست انقلاب خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی در جمع بندی سخنانشان، بیداری اسلامی را واقعیتی فراگیر در فضای عمومی منطقه خواندند و با تأکید بر لزوم مدیریت «صحنه همچنان سیال تحولات منطقه ای» افزودند: تقوا در معنای والا و گسترده و عمیقش، سر پیچیدن از فرمانبری کافران و منافقان، و توکل و اعتماد به خداوند، دستورالعمل کارساز پروردگار برای همیشه و به ویژه این برهه ی حساس و سرنوشت ساز امت اسلام است که عمل به آن، بیداری مبارک اسلامی به فضل الهی به سرانجام تاریخ ساز خود خواهد رساند.
در پایان سخنان رهبر انقلاب اسلامی در نخستین اجلاس بین المللی بیداری اسلامی، ایشان با حضور در جمع نخبگ ان و متفکران از نزدیک با آنان دیدار و گفتگو کردند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:22 عصر )
»» مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی (1390/06/29)

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی (1390/06/29)   
مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای ورود به دانشگاه علوم انتظامی در محل یادمان شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه، علو درجات شهدای نیروی انتظامی را مسئلت کردند.
فرمانده کل قوا سپس از یگانهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی و مرزبانی حاضر در میدان سان دیدند.
رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی در این مراسم کارکنان و فرماندهان نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم را «مجاهدان واقعی فی سبیل الله» خواندند و تأکید کردند: نیروی انتظامی همواره باید هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد.
ایشان امنیت اعم از امنیت اجتماعی و امنیت اخلاقی و روانی را از ارکان پیشرفت و سربلندی کشور خواندند و خاطرنشان کردند: یکی از روشهای استکبار برای مقابله با ملتهای مستقل، ایجاد ناامنی اجتماعی و همچنین ناامنی اخلاقی و روحی در جامعه است.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به طراحی پشت صحنه سیاسگذاران استکبار برای ترویج مواد مخدر و ایجاد بی بندوباری اخلاقی و سست کردن پایه های اخلاقی، تأکید کردند: نیروی انتظامی امروز وظیفه بسیار بزرگی برعهده دارد که انجام صحیح و دقیق آن، نیازمند برطرف کردن آسیب های احتمالی است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر لزوم احساس توأمان اقتدار و رأفت نیروی انتظامی در جامعه افزودند: این موضوع باید در آموزشها و دوره های مختلف مورد توجه جدی قرار گیرد و به یک فرهنگ سازمانی قطعی در نیروی انتظامی تبدیل شود.
ایشان با اشاره به پیشرفتهای چشمگیر نیروی انتظامی، زمینه برای پیشرفتهای جدید را مهیا دانستند و خاطرنشان کردند: دستیابی به عرصه های جدید، فقط با دانش، تجربه، تحقیق، تأمل و بکار گرفتن همه استعدادها امکان پذیر است.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: سربلندی ایران عزÛ ?ز در گرو عزم مستحکم جوانان و نخبگان کشور است که به لطف خداوند روز بروز مشهودتر از گذشته است.
پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در سخنانی، ایجاد نظم، امنیت و آرامش در جامعه از طریق ایجاد اقتدار درونی و بیرونی در نیروی انتظامی و تربیت نیروهایی متدین، بصیر، حرفه ای، شجاع و کارآمد و روزآمد را از اهداف اصلی برشمرد و گفت: تشکیل پلیس تخصصی مواد مخدر و کاهش ورود مواد مخدر به کشور، تشکیل یگان مرزبانی و کاهش قاچاق کالا و سوخت و محصولات مخرب فرهنگی، مبارزه قاطع با ناامنی و شرارت، افزایش سرعت در کشف جرم و علمی فنÛ Œ کردن کشف جرم، ارتقای امنیت اخلاقی در جامعه، افزایش 20 درصدی ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان و کاهش تصادفات و خسارات ناشی از آن با وجود افزایش دو برابری تولید خودرو از جمله اقدامات و دستاوردهای نیروی انتظامی در سالهای اخیر است.
سردار سرتیپ دوم عصار فرمانده دانشگاه علوم انتظامی نیز در گزارشی با اشاره به تدوین راهبردهای اساسی این دانشگاه گفت: ایجاد کرسی های تخصصی، کاربردی و حرفه ای کردن آموزشها، و نهادینه سازی دانش محوری از رویکردهای اصلی دانشگاه علوم انتظامی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
در این مراسم همچنین، تعدادی از دانشجویاÙ ?، فارغ التحصیلان، اساتید و کارکنان نمونه دانشگاه علوم انتظامی و همچنین خانواده های شهدای نیروی انتظامی، هدایا، درجه و سردوشی خود را از دست مقام معظم رهبری دریافت کردند.
اجرای حرکات نمایشی و راپل بخش دیگری از مراسم دانش آموختگی و تحلیف دانشگاه علوم انتظامی بود.
در پایان این مراسم یگانهای حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:22 عصر )
»» مراسم غبار روبی مضجع شریف ثامن الحجج، حضرت امام رضا علیه السلام

مراسم غبار روبی مضجع شریف ثامن الحجج، حضرت امام رضا علیه السلام (1390/06/23)   
مراسم غبار روبی مضجع شریف ثامن الحجج، حضرت امام رضا علیه السلام صبح امروز(چهارشنبه) در فضایی معنوی و با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
در طول مراسم، قاریان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با قرائت آیات نورانی و مدیحه سرایی به این آیین با شکوه معنویت و روحانیت خاصی بخشیدند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:21 عصر )
»» دیدار شرکت‏ کنندگان در پنجمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‏ ب

دیدار شرکت‏ کنندگان در پنجمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‏ بیت(ع) (1390/06/23)   
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه شنبه شب در دیدار علماء، نخبگان و روشنفکران شرکت کننده در پنجمین مجمع عمومی جهانی اهل بیت علیهم السلام وهمچنین نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف، ضمن بیان ظرفیت های پیروان اهل بیت علیهم السلام و همچنین تهدیدهای پیش روی جهان تشیع و امت اسلامی، تأکید کردند: حرکتهای عظیم اسلامی اخیر در دنیای اسلام، مقدمه تحولی بزرگ تر و حاکمیت اسلام است، و موضع پیروان اهل بیت علیهم السلام، حمایت از این حرکت های اسلامی است.
رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار که در تالار آئینه حرم مطهر امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس برگزار شد، در بیان ظرفیت ها و امتیازات مکتب اهل بیت علیهم السلام خاطر نشان کردند: اولین ملت و کشوری که توانست نظام مبتنی بر اسلام و قرآن را بوجود آورد، یک ملت و کشور پیرو اهل بیت علیهم السلام بود.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: امروز جوانان کشورهای اسلامی برای رسیدن به آمال و آرزوهای خود، بجای مکاتب مادی متوجه تعالیم اسلامی شده اند و این افتخار به برکت حرکت ملت ایران بوجود آمده است.
ایشان حرکت های اسلامی اخیر در مصر، تونس، لیبی، بحرین و یمن را از الطاف الهی خواندند و خاطر نشان کردند: موضع ما حمØ ?یت از این حرکت ها و تقویت آنها است و امیدواریم این حرکت های اسلامی منجر به قطع کامل سلطه دشمنان اصلی یعنی صهیونیست ها و آمریکا شود.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: در کنار این امتیازات و ظرفیت ها باید مراقب تهدیدها و آسیب ها نیز بود که از جمله آنها ایجاد اختلاف میان مذاهب گوناگون اسلامی بویژه شیعه و سنی است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی با انگیزه های سیاسی بین المللی انجام می گیرد، افزودند: دنیای استکبار در کنار سیاست اسلام هراسی، سیاست شیعه هراسی را نیز بصورت ویژه دنبال می کند که باید در مقابل این تلاشها کاملا هوشیار بود.
ایشان با تأکید بر اعتقاد راسخ پیروان اهل بیت علیهم السلام بر وحدت میان امت اسلامی خاطر نشان کردند: سعادت امت اسلامی بویژه سعادت شیعیان در گرو اتحاد میان امت اسلامی است.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به شکست مکاتب مادی در پاسخگویی به نیازهای بشری و سوالات جدید، تأکید کردند: باید معارف دینی از جمله معارف اهل بیت علیهم السلام متناسب با نیازهای روز در اختیار مسلمانان و جوامع غیر اسلامی قرار گیرد.
حضرت آیت الله خامنه ای در پایان تأکید کردند: تحولات کنونی در دنیای اسلام نوید بخش آینده روشنی است و نشانه های این آینده روشن و تحول عظیم آشکار شده است.
در ابتدای این دیدار شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، شیخ حسن سلطان از بحرین، حجت الاسلام و المسلمین اکبری از افغانستان، سیدعمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق، حجت الاسلام و المسلمین شیخ العمری از عربستان و خانم هاجر حسینی از آمریکا، به بیان دیدگاههای خود در خصوص تحولات منطقه و بیداری اسلامی و رشد روزافزون گرایش به اسلام در جهان پرداختند و ضرورت هوشیاری در مقابل تهدیدهای دشمنان امت اسلامی و لزوم وحدت بیش از پیش دنیای اسلام را مورد تأکید قرار دادند.
در این دیدار همچنین حجت الاسلام و المسلمین اختری دبیرÙ ?ل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام ضمن ارائه گزارشی از اجلاس پنجم مجمع عمومی، به حضور بیش از پانصد نفراز فرهیختگان و نخبگان از 110 کشور جهان در این اجلاس اشاره کرد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:20 عصر )
»» سومین نشست اندیشه های راهبردی با موضوع زن و خانواده (1390/10/14)

سومین نشست اندیشه های راهبردی با موضوع زن و خانواده (1390/10/14)   
صدها تن از اندیشمندان، نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و مؤلفان آثار علمی، همراه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، امشب (چهارشنبه) در سومین نشست اندیشه های راهبردی جمهوری اسلامی، به تعامل فکری و بررسی ابعاد مختلف موضوع زن و خانواده پرداختند.
هدف نشست های اندیشه های راهبردی که دو جلسه قبلی آن با موضوع «الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت» و «عدالت» برگزار شده است، ایجاد فضایی علمی و تخصصی برای تضارب آرا و اندیشه ها در جهت ایجاد گفتمان علمی و کاربردی و تصمیم سازی درباره موضوعات راهبردی و مورد Ù ?یاز کشور است.
در این نشست 4 و نیم ساعته صاحبنظرانی که مقالات و پژوهشهای آنان از میان 188 مقاله رسیده به دبیرخانه نشست به عنوان آثار برتر شناخته شده، به بیان دیدگاهها و طرح نظریات خود پرداختند.
خانم دکتر نوابی نژاد استاد دانشگاه تربیت معلم به عنوان اولین سخنران نشست، در مقاله ای با نام آسیبها و الگوهای مطلوب خانواده به بررسی تغییرات منفی و مثبتی پرداخت که نهاد خانواده در چند دهه اخیر شاهد بوده است.
این استاد دانشگاه تغییر در الگوی ازدواج، تغییر سبک زندگی برخی زوجها به واسطه افزایش تحصیلات و اشتغال زنان، تغییر نگرش در برخی افراد دربار ه مقدس بودن پیوند زناشویی، کاهش تمایل به فرزندان بیشتر، خشونت فیزیکی و روانی برخی مردان و تبلیغات ماهواره ای را از جمله آسیبهای موجود در موضوع زن و خانواده دانست.
دکتر نوابی نژاد با بیان شاخصه های الگوی مطلوب خانواده و بررسی عواملی همچون صمیمیت، انعطاف پذیری و «تعامل فکری در پویایی و سلامت خانواده» تأکید کرد: مطالعات جامعه شناختی، مشاهدات عینی و مطالعات غربی نشان می دهد رابطه معناداری میان دین و معنویت با سلامت روانی فردی – خانوادگی و اجتماعی وجود دارد که باید در جامعه کنونی تقویت شود.
دکتر بانکی پور فرد استادیار دانشگاه اصفهان نیز در سخنان خود با بررسی تفاوت مقوله خانواده در الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت و الگوی توسعه غربی نتیجه گرفت برخلاف الگوی غربی، خانواده در نگاه اسلامی، سلول اصلی پیکره اجتماع به شمار می رود.
دکتر بانکی پور فرد با بیان آمارهای ازدواج و طلاق در سالهای اخیر، به بررسی علل افزایش نسبی سن ازدواج پرداخت و با انتقاد از روند برنامه های 5 ساله توسعه گفت: مشکلات اقتصادی – توسعه شهرنشینی و تمرکز بر رفاه فردی از جمله موانع ازدواج است اما غالب این مشکلات ریشه اجتماعی و فرهنگی دارند که باید برای آنها، چاره اندیشی کرد.
این پژوهشگر با چند پیشنهاد سخنان خود را پایان داد: منطبق شدن برنامه های توسعه با سیاستهای نظام درباره خانواده، وضع و اجرای قوانین تسهیل کننده ازدواج، عزم ملی برای نهضت خانواده سازی و آموزش مهارتهای زندگی به اعضای خانواده از مهمترین این پیشنهادها بود.
تعامل خانواده و دولت عنوان مقاله سخنران بعدی خانم دکتر علاسوند بود. دکتر علاسوند ظرفیت سازی در خانواده، اصلاح الگوی سبک زندگی و عاملیت خانواده را در روند دستیابی به سرمایه و اعتبار اجتماعی مهم خواند و با انتقاد از نسبی گرایی در ارزشها گفت نظام معنایی و هویتی خانواده نباید بر مبانی عرفی شکل گیرد.
دکتر علاسوند در تشریح الگوی مطلوب ارتباطی دولت با خانواده افزود: در شیوه غیرمستقیم این ارتباط، دولت به مسائلی همچون اقتدار بخشی به خانواده و حمایت از «پدر، مادر و همسر» می پردازد اما در شیوه مستقیم ارتباط، خانواده در هر گونه سیاست گذاری و برنامه ریزی سه قوه نقش محوری بر عهده می گیرد، و تسهیل عملکردهای خانوادگی، اتخاذ راه حلهای سیستمی و تقویت نهادهای هنجارساز خانواده بویژه آموزش و پرورش و رسانه در دستور کار جدی قرار می گیرد.
حجت الاسلام پیروزمند سخنران بعدی سومین نشست راهبردی هم اندیشی جمهوری اسلامی بود که با عنوان «تکامل گرایی در مسئولیت اجتماعی زنان از منظر اسلا م»، مقاله خود را ارائه کرد.
این محقق حوزه و دانشگاه با تشریح دیدگاههای مختلف درباره تکامل گرایی زنان گفت: تکامل گرایی زنان به معنای اهتمام به تربیت نسلی «متعهد، انقلابی، کارآمد و تکامل طلب» است و با تأکید بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای اقامه قسط و عدل، نقش آفرینی زنان را در تعریف و تحقق سبک زندگی اسلامی – ایرانی تبیین می کند.
حجت الاسلام پیروزمند با اتکا به نظریه مطرح شده، این راهبردها را برای تحقق تکامل گرایی در مسئولیت اجتماعی زنان مطرح کرد: «انتخاب نظریه برتر در کارکرد اجتماعی زنان از طریق برگزاری کرسیهای آزاد اندیشی، آموزش فراگیر و تدریجی الگوی برتر و حمایتهای قانونی از فرصتهای شغلی متناسب با ویژگیهای طبیعی زن و مرد».
در ادامه نشست خانم دکتر میرخانی عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس به بیان دیدگاههای خود در زمینه «رسالت مادری، مقاصد شرعی، مکاتب و معاهدات بین المللی» پرداخت.
دکتر میرخانی با بررسی دیدگاه اسلام درباره رسالت عظیم مادر در حفظ دین، نقش مادر در حفاظت از نسل و نقش مادر در حفاظت عقلانی و تربیت اعضای خانواده گفت در مکاتب اومانیسم و فمینیسم، نقش مادر به شدت افول می یابد و جایگاه زن و مادر در حد یک عنصر مادی تنزل پیدا می کند.
این استاد دانشگاه برای تحقق رسالت حقیقی مادر پیشنهاد کرد مادران تحت حمایت بیمه بازنشستگی و از کارافتادگی قرار گیرند و فرهنگ سازی مناسب قرآنی درباره جایگاه مادر انجام شود.
خانم دکتر عظیم زاده عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق، دیگر سخنران سومین نشست راهبردی هم اندیشی در جمهوری اسلامی، موضوع تقابل فمینیسم و کارکردهای خانواده را برای سخنرانی خود انتخاب کرده بود.
وی جامعه پذیری کودکان، تداوم حیات خانواده، حمایت عاطفی، و تثبیت جایگاه اجتماعی را از جمله کارکردهای خانواده در علم جامعه شناسی خواند و گفت: فمینیسم به عنوان واکنشی در برابر فرهنگ قرون گذشته اروپا، آثار بسیار مخربی بر کارکردهای خانواده برجای گذاشته و عملاً به عاملی برای فروپاشی نهاد خانواده در غرب تبدیل شده است.
دکتر عظیم زاده تقویت همه جانبه نهاد خانواده را، راه حل اصلی بسیاری از مشکلات موجود دانست.
سخنران بعدی این نشست خانم دکتر جمیله علم الهدی دانشیار دانشگاه شهید بهشتی بود. وی در تشریح تغییر اصول سیاستگذاری در حوزه آموزش زنان گفت: این سیاستگذاری باید بر پذیرش تفاوتهای فطری و طبیعی جنسیتی استوار باشد چرا که در غیر اینصورت سبب محرومیت مضاعف زنان خواهد شد.
دکتر علم الهدی با تأکید بر لزوم درنظر گرفتن مزیتهای نسبی در آموزش زنان افزود: عدالت جنسیتی در مفهوم عمیق خود باید به عنوان یک هدف آموزشی مورد توجه کامل قرار گیرد.
خانم زعفرانچی سرپرست گروه بررسی مسائل زنان در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در مقاله خود با عنوان «زنان مسلمان و شیوه های تأثیرگذاری در نظام بین الملل» به بررسی تأثیر حضور زنان مسلمان بخصوص در قالب سازمانهای غیردولتی، نشست های بین المللی و ارائه دیدگاههای اسلام پرداخت.
در این مقاله با اشاره به دو دیدگاه متحجرانه و غربی درخصوص زن و خانواده و تبعات منفی آن برای زنان در جهان تأکید شده است: باید با طرح ادبیات جدید در حوزه زنان Ú ?ه دارای ویژگیهای برگرفته شده از اصول و دستورات اسلام است، گفتمان جذاب اسلامی را در مجامع بین المللی مطرح کرد.
خانم زعفرانچی در مقاله خود چند پیشنهاد نیز ارائه کرد. تلاش جدی و همه جانبه برای احیای کانون خانواده در اسناد جهانی و حضور فعال و برنامه ریزی شده در عرصه های
بین المللی برای اصلاح و بازنگری اسناد جهانی، از جمله این پیشنهادها بود.
خانم صابری نیز در این نشست در مقاله ای با عنوان «مقایسه تطبیقی دو رویکرد مکتب اسلام و فمینیسم به تأمین امنیت اقتصادی زنان» دیدگاه مکاتب فکری الهی و غیرالهی درخصوص امنیت اقتصادی زنان را تشریح کرد.
خانم صابری با اشاره به اینکه اسلام جایگاه زن را در خانواده و اجتماع بصورت توأمان در نظر گرفته، به آسیب شناسی وضعیت امنیت اقتصادی زنان در کشور بویژه خلاءهای قانونی ، وورد بی رویه زنان به مشاغل کاذب، و کمرنگ شدن نقش زن در خانواده پرداخت.
حجت الاسلام زیبایی نژاد مسئول دفتر مطالعات و تحقیقات زنان حوزه علمیه قم، به عنوان آخرین سخنران نشست، در مقاله ای تحت عنوان «الزامات فقهی اساسی در تدوین الگوی اسلامی زن و خانواده» به بررسی نقش فقه حکومتی و راهبردی در نظام اسلامی و پویایی و قابلیت های اجتماعی آن پرداخت و نتیجه گرفت: فقه حکومتی و راهبردی، قدرت الگوسازی بویژه در عرصه زن و خانواده را دارد.
در سخنان آقای زیبایی نژاد آسیب های موجود در نگرش های فقهی از جمله، غلبه نگرش انتزاعی، جزء نگری، ضعف حساسیت نسبت به اعتقادات و اخلاق و کم توجهی به مناسبات نهادهای حقوقی، مورد توجه قرار گرفت و بر لزوم بازتولید فقه و تبیین فقه حکومتی برای اداره اجتماع تأکید شد.
پس از سخنان ده نفر از استادان و صاحبنظران، اندیشمندان و متفکران حاضر در سومین نشست راهبردی، به نقادی مباحث مطرح شده و بحث و تضارب آرا درباره مقالات ارائه شده پرداختند. سخنرانان نشست نیز ضمن پاسخگویی، از مطالب ارائه شده د فاع علمی کردند.
در ابتدای این دیدار دکتر واعظ زاده دبیر نشست اندیشه های راهبردی گزارشی از فعالیت دبیرخانه این نشستها بیان کرد و گفت: در یک سال گذشته دو نشست با موضوع الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت و عدالت برگزار شده است که این مباحث در مراکز علمی و دانشگاهی انعکاس یافته و نشستهایی در امتداد این موضوعات برپاه شده است.
دکتر واعظ زاده با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در عمومی شدن موضوعات مطرح شده در نشستها افزود: مجموعه مباحث گذشته نشستهای راهبردی به صورت مدون منتشر شده است که گنجینه ارزشمندی از نظرات اساتید محترم دانشگاه و حوزه و منبع خوبی برØ ?ی محققان است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:19 عصر )
»» پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت حاج بخشی (1390/10/15) د

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درپی درگذشت حاج بخشی (1390/10/15)   
در پی درگذشت حاج ذبیح الله بخشی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی درگذشت این پیر دلاور جبهه های جهاد را تسلیت گفتند و پاداش صبر و ثبات را برای ایشان از خداوند متعال مسالت کردند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت پیر دلاور جبهه های جهاد، پدر دو شهید و همرزم و همراه هزاران شهید، مرحوم حاج ذبیح الله بخشی را به همه ی مجاهدان راه حق و به خانواده ی محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و علو درجات و پاداش صبر و ثبات را برای ایشان از خداوند متعال مسالت می نمایم.
سید علی خامنه ای
15/دیماه/1390



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:18 عصر )
»» پیام تسلیت رهبر معظّم انقلاب در پی درگذشت آیة الله حاج شیخ محمد

پیام تسلیت رهبر معظّم انقلاب در پی درگذشت آیة الله حاج شیخ محمد شاه آبادی (1390/10/18)   
 در پی درگذشت آیة الله حاج شیخ محمد شاه آبادی، رهبر معظّم انقلاب اسلامی، در پیامی ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتحال عالم ربانی، استاد زاده‌ی امام بزرگوار، مرحوم آیة الله آقای حاج شیخ محمد شاه آبادی را به خاندان معزّز و مکرّم شاه آبادی و به همه‌ی ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت میگویم و علو درجات آن روحانی عالیقدر را از خداوند متعال مسألت میکنم.
سید علی خامنه‌ای
18/دی/1390



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:17 عصر )
»» دیدار پرشور مردم قم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت 19 دی (1390/10

دیدار پرشور مردم قم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت 19 دی (1390/10/19)   
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، طلاب و قشرهای مختلف مردم قم در سخنان مهمی حادثه نوزدهم دی قم را مبدأ تاریخ تحولات جدید دنیا دانستند و با اشاره به نقش «صبر و بصیرت» در موفقیتهای مستمر نظام اسلامی، به تبیین دو عامل مهم ناکارآمدی توطئه های دشمنان و استمرار زنجیره های اقتدار ملت ایران یعنی ایستادگی قاطعانه نظام بر اصول، و حضور هوشمندانه مردم در صحنه پرداختند و تأکید کردند: بر خلاف تصور و تحلیل های جبهه استکبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرایط شع ب ابی طالب نیست بلکه در شرایط بدر و خیبر قرار دارد و به لطف و فضل الهی حضور مردم در انتخابات آینده مجلس به عنوان یکی از مظاهر دخالت مردم در سرنوشت کشور، حضوری پرشور و دشمن شکن خواهد بود و همه مسئولان و نامزدها نیز وظیفه دارند که با پایبندی کامل به قانون، زمینه یک انتخابات سالم و رقابتی را بوجود آورند.
در این دیدار که همزمان با سالروز قیام مردم قم در نوزدهم دی سال 1356، برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای، این حرکت ماندگار مردم قم را به مثابه جرقه ای در فضای بشدت خفقان آمیز و اختناق آور دوران رژیم ستمشاهی دانستند و افزودند: این قیام سرآغاز حوادث گوناگو ن بعدی و سلسله اربعین ها در کشور شد و حادثه نوزدهم دی قم، در واقع زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی، ایستادگی مردم ایران و شکسته شدن ابهت پوشالی امریکا و رژیم صهیونیستی، الگو شدن ملت ایران و در نهایت شکل گیری بیداری اسلامی و حوادث مهم و سرنوشت ساز منطقه بود.
ایشان «صبر و بصیرت» را دو عامل مهم برای استمرار موفقیت ها و پیروزیهای ملتها برشمردند و خاطرنشان کردند: ملت ایران تجربه بزرگ موفقیت های ناشی از بصیرت و صبر را در مقابل چشم ملتهای دیگر قرار داده است.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: بصیرت یعنی گم نکردن راه و هدف و گرفتار بیراهه ها نشدن و صبر هم به معن ای ایستادگی قاطعانه نسلهای پی در پی در مسیر است و هنر انقلاب اسلامی این بوده است که مردم در مدت بیش از سی سال، این دو عامل را حفظ کرده اند.
حضرت آیت الله خامنه ای تقویت بصیرت و صبر و استمرار موفقیتها و زنجیره های اقتدار ملت ایران در مقابل زورگویی و زیاده خواهی های جبهه کفر و استکبار را منوط به دو عامل دیگر دانستند و افزودند: ایستادگی قاطعانه هویت جمعی نظام اسلامی بر اصول و منحرف نشدن از آنها و همچنین حضور هوشمندانه مردم در صحنه، موجب می شود که هیچیک از توطئه ها و کیدهای دشمن تأثیرگذار نباشند.
ایشان با اشاره به تلاش گسترده و متراکم جبهه استکبار به سردمداری امریکا و صهیونیستها برای تضعیف این دو عامل، خاطرنشان کردند: با وجود همه تلاشها، این دو عامل همچنان وجود دارد و به لطف خداوند در آینده هم خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: اگر این دو عامل از هم جدا می شدند، قطعاً، موفقیتهای نظام اسلامی دچار اختلال می شد، زیرا اگر مسئولان و مدیران نظام مصمم باشند اما مردم در صحنه نباشند،  کارها پیش نمی رفت، همانگونه که اگر مسئولان و مدیران نظام دچار تردید می شدند، این موضوع در فهم و درک و تصمیم گیری آنان در مقابل لشکر کفر و ضلالت، تأثیرگذار بود و نظام دچار اختلال می شد و به دنبال آن نیز مردم از صح نه خارج می شدند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به توسل جبهه استکبار به همه ترفندها و روشها برای ایجاد رخنه و تردید در اراده مسئولان و همچنین مأیوس کردن مردم، تأکید کردند: مقامات غربی بارها تکرار کرده اند که هدف از تحریم ها و فشارها بر ضد ایران، خسته و از صحنه خارج کردن مردم و وادار کردن مسئولان به تجدید نظر در محاسبات خود است، اما آنها اشتباه می کنند و به هدف خود نخواهند رسید زیرا این روسیاه های بد محاسبه گر، تصور می کنند نظام اسلامی در شرایط شعب ابی طالب است، در حالیکه ملت ایران امروز در شرایط بدر و خیبر قرار دارد.
ایشان افزودند: در شرایطی که مل ت ایران با سرافرازی به بسیاری از مراحل پیروزی دست پیدا کرده است و نشانه های پیروزی های جدید را نیز به چشم می بیند، جبهه استکبار تلاش دارد با ترساندن مردم و مسئولان از تحریم ها، در اراده آنان اختلال ایجاد و مردم را از صحنه خارج کند، در حالیکه ملت ایران این راه پرافتخار را با بصیرت انتخاب کرده است و برای پیمودن آن مجاهدت فراوان کرده و خون عزیزترین های خود را نثار کرده است.
رهبر انقلاب اسلامی حرکت مستمر ملت ایران در مسیر رسیدن به قله ها را متوقف ناشدنی خواندند و خاطرنشان کردند: دشمن در حالی قصد دارد در عزم و اراده مردم و مسئولان رخنه ایجاد کند که اقت دار و توانایی های امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با 20 و یا 30 سال پیش قابل مقایسه نیست و هیمنه ظاهری جبهه استکبار در سالهای گذشته نیز، اکنون جای خود را به ضعف و ناتوانی روزافزون داده است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اراده مسئولان برای حرکت در مسیر الهی، دین و سعادت دنیا و آخرت، مستحکم است و مردم نیز همواره پای ثابت این حرکت عظیم خواهند بود.
ایشان، انتخابات را یکی از عرصه های نمایش حضور مردم دانستند و خاطرنشان کردند: از مدتها قبل، از مرکز و قرارگاه فرماندهی جبهه کفر و استکبار گرفته تا پادوها و پیاده نظام این جبهه در داخل و خارج، تلاش گسترده ای&nbs p; بکار گرفته شده تا حضور مردم در انتخابات مجلس کمرنگ باشد اما به لطف و فضل الهی، حضور مردم در این انتخابات دشمن شکن خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه انتخابات موجب نشاط جدید و دمیده شدن خون تازه در پیکره نظام اسلامی خواهد شد، افزودند: عرصه انتخابات در کنار این ویژگیهای برجسته و مهم، آفت هایی هم دارد که باید مراقب بود این آفت ها پیش نیایند.
حضرت آیت الله خامنه ای انتخابات سال 88 را یادآور بهترین و بدترین خاطره ها دانستند و تأکید کردند: بهترین خاطره ها، حضور عظیم و خیره کننده چهل میلیونی مردم در پای صندوقهای رأی بود و بدترین خاطره ها مربوط به «جرزنی های» سیاسی برخی افراد ناباب، نادان و بعضاً معاند، در انتخابات بود.
ایشان با تأکید بر اینکه در هر انتخاباتی ممکن است عده ای معترض باشند، خاطرنشان کردند: در چنین شرایطی، قانون، راه را معین کرده است، اما در انتخابات سال 88 عده ای راه قانون شکنی، تحمیل هزینه به کشور و مردم، شاد کردن دشمن، و اجرای برنامه های مورد نظر دشمن را برگزیدند ولی راه به جایی نبردند زیرا مردم در صحنه بودند و تا زمانی که ملت در صحنه است، هیچکس در کشور، نمی تواند، کارهای خلاف قانون را به پیش ببرد.
رهبر انقلاب اسلامی قضایای بعد از انتخابات سال 88 را یک تجربه و درس ، خواندند و افزودند: انتخابات مظهر حضور مردم و نتیجه آن، مظهر خواست و رأی مردم است و همه باید به آن احترام بگذارند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر لزوم برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی خاطرنشان کردند: رقابت غیر از خصومت و تهمت زنی متقابل است، رقابت به معنای اثبات خود با نفی دیگران نیست. رقابت، دادن وعده های خلاف قانون، برای جلب نظر مردم نیست.
ایشان همه مجریان و مسئولان، و نامزدها را به رعایت آداب و شروط انتخابات سالم فراخواندند و افزودند: مجریان برگزاری انتخابات اعم از دولت و وزارت کشور و همچنین شورای نگهبان باید تمام تلاش خود را برای امانت داری رأی مردم و برگزاری انتخاباتی سالم انجام دهند و همه بدانند هیچ چیزی بالاتر از قانون نیست.
رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری برگزاری بیش از 30 انتخابات سالم در 32 سال گذشته، خاطرنشان کردند: در انتخابات مختلف، چه در زمان حیات امام (ره) و چه بعد از ایشان، هیچ موردی که انتخابات را ناسالم کرده و یا نتیجه آنرا تغییر داده باشد، وجود نداشته و همان رأی و انتخاب مردم، واقع شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه سخنان خود نکاتی را درخصوص نامزدهای انتخابات گوشزد کردند و از همه مردم خواستند این نکات را به دقت دنبال کنند.
ایشان افزودند: نامزدها باید با قصØ ¯ خدمت وارد عرصه انتخابات شوند زیرا اگر کسانی با هدف قدرت طلبی و بدست آوردن ثروت و یا انگیزه های ناسالم دیگر وارد انتخابات شوند، به مردم و کشور خدمت نخواهند کرد.
رهبر انقلاب اسلامی، ارتباط نامزدها با مراکز ثروت و قدرت را بسیار مخرب دانستند و خاطرنشان کردند: این، همان شیوه ای است که در باصطلاح دموکراسی های دنیا بویژه در امریکا مرسوم است و نامزدها با حمایت مالی کمپانی ها، شرکتها و افراد ثروتمند، وارد انتخابات می شوند و بعد از پیروزی در انتخابات نیز وامدار این افراد هستند و به جای خدمت به مردم، در جهت منافع صاحبان قدرت و ثروت، قانون وضع می کنند.
Ø ?ضرت آیت الله خامنه ای استفاده از بیت المال برای انتخابات را یکی دیگر از نکاتی دانستند که مردم باید بشدت در مورد آن حساس باشند.
ایشان افزودند: استفاده از بیت المال در انتخابات اشکال مضاعف دارد، ضمن آنکه هر فردی را هم نمی توان براحتی متهم به اینگونه مسائل کرد.
ایشان مردم را به دقت و حساسیت در انتخاب نامزدها فراخواندند و تأکید کردند: برای تشخیص درست دو راه وجود دارد : یا انسان خودش تحقیق کند و به نتیجه برسد و یا استفاده از نظرات افرادی که بین انسان و خدا حجت ایجاد می کنند.
رهبر انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کردند با لطف خداوند و حضور پرشور مردم و انتØ ?اب درست آنان، مجلسی در شأن نظام اسلامی تشکیل شود.
حضرت آیت الله خامنه ای، انتخابات مجلس را برای  ملتهای اسلامی نیز مهم و تأثیرگذار خواندند و افزودند: به همین دلیل است که دستگاههای خبیث استکبار اعم از امریکا، انگلیس ، صهیونیستها و دیگران تلاش دارند تا این انتخابات را مخدوش و برای ملتهای دیگر مأیوس کننده جلوه دهند.
ایشان تأکید کردند: ملت ایران در زمینه انتخابات و انقلابی بودن، پیشکسوت ملتها است و قطعاً نگاه ملتهای دیگر ، به این انتخابات دوخته شده است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:16 عصر )
»» اهدای یک جلد قرآن نفیس به رهبر معظم انقلاب اسلامی (1390/12/01)

اهدای یک جلد قرآن نفیس به رهبر معظم انقلاب اسلامی (1390/12/01)   
یک جلد قرآن طلای دستنویس، ظهر امروز(دوشنبه) به رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم شد که حضرت آیت الله خامنه ای این اثر هنری ارزشمند را به گنجینه آستان قدس رضوی اهدا کردند.
کاتب این قرآن بسیار نفیس، علیرضا بهدانی است که تا کنون توفیق کتابت 44 نسخه قرآن را با خط های مختلف اسلامی مانند نستعلیق، نسخ، ثلث و کوفی داشته است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تمجید از هنر خطاطی قرآن کریم و این اثر ارزشمند، این قرآن طلای دستنویس را به گنجینه آستان قدس رضوی اهدا کردند.
این مصحف شریف 604 صفحه دارد که 228 گرم طلا ناب برای نگارش آن مصرف شده و مجموعه 114 هفته، کتابت آن زمان برده است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( سه شنبه 90/12/2 :: ساعت 10:5 عصر )
<      1   2   3   4   5      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دومین پیام رهبر انقلاب به جوانان کشورهای غربی
دستورات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اجرای برجام در نامه ب
دیدار قهرمانان و ورزشکاران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی
دیدار رئیس جمهوری ونزوئلا و هیئت همراه
دیدار جمعی از مردم، مسئولان کشور، سفیران کشورهای اسلامی و میهمان
دیدار مردم قم بمناسبت سالروز 19 دی
انتصاب نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر
پیام به بیست و سومین اجلاس سراسری نماز
دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش
دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج
[عناوین آرشیوشده]
» فهرست موضوعی یادداشت ها
و[16] . در[14] . انقلاب[13] . با[11] . اسلامی[11] . به[11] . رهبر[10] . را[9] . از[8] . ای[7] . معظم[7] . ایران[6] . این[6] . حضرت[6] . خامنه[5] . برای[5] . الله[5] . آیت[5] . ،[4] . السلام علیک یا علی بن موسی الرضا[4] . امام[4] . است[4] . سال[4] . دو[4] . مراسم[4] . رئیس[3] . مسائل[3] . ملت[3] . فرمانده[3] . قوا[3] . یا ضامن آهو[3] . کشور[3] . که[3] . دیدار اهالی فرهنگ و شعرای پیشکسوت و جوان در شب میلاد امام حسن مج[3] . دیدار[3] . دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور به مناسبت هفته بزرگداشت معلم تار[3] . دیگر[3] . دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه[3] . عرصه[3] . گذشته[3] . السلام علیک[3] . المللی[3] . پیام[3] . جمهوری[3] . بسیار[3] . بصیر[3] . بین[3] . پاسدار[2] . پراستقامت[2] . پرشکوه[2] . پس[2] . تهران[2] . تبدیل[2] . بر[2] . بست[2] . بیست[2] . ایرانیان"[2] . پیام رهبر معظم انقلاب[2] . پیمان[2] . پیش[2] . حج[2] . حضور[2] . خط[2] . خاطرنشان[2] . خمینی[2] . خود[2] . بار[2] . امروز[2] . الشان[2] . اسلام[2] . است،[2] . اسلامی،[2] . افزودند:[2] . "تجلی[2] . (سلام[2] . آقای[2] . ارتحال[2] . عمومی[2] . عمیق[2] . فقیه[2] . قالَ (علیه السلام): لِلصَّلاةِ أرْبَعَةُ آلاف باب.([4]) فرمو[2] . سراسر[2] . عشق بى نهایت دل به زیارت تو اوج مى گیرد اى رضا ! مى آیم به سو[2] . عظیم[2] . شده[2] . دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران[2] . دیدار مسئولان[2] . خواندند[2] . جمهور[2] . رؤیاى آسمانى شبى تنها میان این همه رؤیا تو را دیدم ... تو ر[2] . دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر[2] . دیدار مسئولان نظام، سفیران و نمایندگان کشورهای اسلامی بمناسبت عی[2] . سالگرد[2] . سی[2] . سرتیپ[2] . سردار[2] . راحل[2] . روابط[2] . زمان،[2] . زهرا[2] . دست اندرکاران حج[2] . دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری[2] . دیدار رهبر معظم انقلاب با دست اندرکاران حج (1390/09/28) حضرت آی[2] . دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج[2] . ولی[2] . کردند:[2] . کرد[2] . کردند[2] . وفادار[2] . وفاداری[2] . کبیر[2] . نورانی[2] . همراهی[2] . یکمین[2] . موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از م[2] . موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان[2] . نظام[2] . نیروهای[2] . های[2] . فرمودند[2] . فاطمه[2] . کل[2] . محل[2] . مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام[2] . مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی (1390/06/29)[2] . ملت،[2] . می[2] . مستدرک الوسائل: ج 10، ص 359، ح 2.[2] . معظّم[2] . مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلام[2] . مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهور . مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری هفتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تار . مراسم الحاق ناوشکن جماران به ناوگان نیروی دریائی ارتش جمهوری اسل . مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی . مفاهیم . مقدم . مسلح . مشورت . مصلای . مصلحت . مطالب . مطهری . مظهر . معاون . میدان . میلیونی . ناشران . نامه رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات (1390/01/31) . نتیجه . نخستین اجلاس بیداری اسلامی (1390/06/26) صدها عالم، دانشمند، رو . نداء الإمام الخامنئی فی إدانة الإهانة البشعة لأعداء الإسلام ضد ا . نسبت . نشر . نشست اندیشه های راهبردی جمهوری اسلامی با موضوع زن و خانواده (139 . منصوب . مهربان . مواضع . موافقت . موافقت با شرایط عفو یا تخفیف مجازات تعدای از محکومان به مناسبت ع . موافقت با عفو تخفیف مجازات محکومان بمناسبت اعیاد قربان و غدیر تا . موافقت با عفو محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب در آستانه 12 فروردین . موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمعی از محکومان زن . مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش (1390/08/19) . مراسم سوگواری و عزاداری شهادت امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب ع . مراسم صبحگاه مشترک یگانهای نظامی، انتظامی و بسیج استان خراسان شم . مراسم عزادارای اباعبدالله الحسین(ع) در حضور رهبر انقلاب از نگاه . مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) . مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) در حضور رهبر انقلاب . مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه ال . مراسم عزاداری شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خم . مراسم عزاداری و سوگواری ام الائمه، صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا س . مراسم غبار روبی مضجع شریف ثامن الحجج، حضرت امام رضا علیه السلام . مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) (1391/0 . مراسم مشترک دانش‌آموختگیِ دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسدار . مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه . مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله خامنه ای مدظله . مردم . مسئلت . مسئولان . مسئولیت . مخاطبان . مدت . مدعیان . که . کوزه عسل مرد که ریش‌های بلند و سپیدش را هوای سرد کوهستان به با . فرا . فرمودند. . فشارها . قوه . کردند. . کرده . هجران . هشتاد . هشدار رهبر معظم انقلاب نسبت به برخی اظهارنظرها وحتی توصیه‌ها درب . همراه . همراه، . نیروی . نیز . ها . نفر . نگاه آهو آهو از کجا فهمید باید از تو یارى خواست؟ از پناه تو ب . نمایشگاه . نمودند . موضوع . موضوع آزادی . موظف . موگابه . کار . کارگر . کارگری . کاروان . کاشت نهال در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری . کاشت نهال همزمان با هفته منابع طبیعی (1388/12/18) . کبری . همزمان . همه . همکاریهای . هیأت . هیات . نویسندگان . نیازهای . واد . وجدانهای . کتاب . ولادت . یادآور . یادمان . یام به مناسبت حلول سال 91 (1391/01/01) حضرت آیت الله خامنه ای ر . یام رهبر معظم انقلاب به کنگره بزرگداشت علامه قطب الدّین شیرازی . یک . یگانهای . کشور، . کشورهای . کشوری . کل . کلی . کلیه . کمک به ساخت مسکن محرومان همزمان با سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلا . کنار . کنگره . کنگره بزرگداشت . کنگره عظیم حج . کنگره میرزاکوچک خان جنگلی . کنونی . کردند. . کرد. . کردند، . کرده . دیدار مسئولان و دست اندرکاران اردوهای راهیان نور کشور . دیدار مسئولان و سفرای کشورهای خارجی با رهبر انقلاب در 17 ربیع ال . دیدار مسؤولان و محققان مرکز اسناد انقلاب اسلامی (1390/01/31) . دیدار مسئولان و کارگزاران نظام . دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب (1391/05/03) . دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم ت . دیدار مسؤولان، کارگزاران و دست اندرکاران حج ابراهیمی (1390/07/11 . دیدار مسئولان، کارگزاران و دست اندرکاران حج ابراهیمی با رهبر معظ . دیدار مسعود بارزانی با رهبر معظم انقلاب (1390/08/08) حضرت آیت ا . دیدار معلمان و اساتید دانشگاه‌های خراسان شمالی . دیدار معلمان و مسئولان آموزش و پرورش (1391/02/13) حضرت آیت الله . دیدار مهندسان – تکنسین ها و کارگران صنعت نفت (1390/01/08) . دیدار نخبگان جوان سراسر کشور تاریخ: 1392/07/17 بیش از هزار نخبه . دیدار نخست وزیر پاکستان و هیأت همراه . دیدار نخست وزیر ترکیه و هیئت همراه . دیدار نخست وزیر سوریه و هیأت‌ همراه‌ . دیدار نخست وزیر عراق (1391/02/04) حضرت آیت الله خامنه ای رهبر م . دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه تاریخ: 1392/09/14 حضرت آیت الل . دیدار نخست وزیر عراق و هیأت‌ همراه‌ . دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب تاریخ: 139 . دیدار نمایندگان مجلس نهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی (1391/03/24) . دیدار نیروهای مسلح منطقه شمال کشور و خانواده های آنان . دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم بویژه مردم استان ایلام . دیدار هزاران نفر از بانوان قرآن پژوه و فعال قرآنی (1388/07/28) . دیدار هزاران نفر از بسیجیان استان خراسان شمالی . دیدار هزاران نفر از دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های شهدا (1 . دیدار هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان . دیدار هزاران نفر از طلاب و فضلای غیر ایرانی (1389/08/03) حضرت . دیدار هزاران نفر از طلاب، روحانیون، فضلا و اساتید حوزه های علمیه . دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در سالروز عید سعید غدیر (1 . دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی . دیدار هزاران نفر از مردم مؤمن و انقلابی آذربایجان شرقی (1388/11/ . دیدار هزاران نفر از کارگران و فعالان بخش تولید کشور تاریخ: 1392/ . دیدار هیاتهای اعزامی از جانب رهبر انقلاب با جانبازان (1391/04/04 . دیدار وزیر کشور و جمعی از فرماندهان و مسؤولان نیروی انتظامی (139 . دیدار وزیر، مسؤولان وزارت خارجه، سفرا و رؤساى نمایندگیهاى ایران . دیدار کارگردان، هنرمندان و عوامل تولید سریال حضرت یوسف علیه السل . دیدار کارگزاران فرهنگی و اجرایی حج (1389/07/17) حضرت آیت الله خ . دیدند . دیدار رهبر معظم انقلاب با شماری از جانبازان قطع نخاعی (1390/07/0 . دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان نیروهای مسلح (1391/01/16) ح . دیدار رهبران گروههای جهادی و مبارز فلسطینی (1388/12/08) . دیدار روسای جمهور و نمایندگان کشورهای شرکت کننده در جشن جهانی نو . دیدار سفرا و روسای نمایندگی های سیاسی ایران در خارج از کشور با ر . دیدار سه خانواده شهید قم (1389/07/29) حضرت آیت الله خامنه ای ره . دیدار سه خانواده شهید قم (1389/08/07) رهبر معظم انقلاب اسلامی د . دیدار شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در روز ولادت حضرت زهر . دیدار شرکت کنندگان در اجلاس بین المللی زنان و بیداری اسلامی (139 . دیدار شرکت‏ کنندگان در پنجمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‏ ب . دیدار شرکت کنندگان . دیدار شرکت کنندگان در اجلاس بین المللی اساتید دانشگاههای جهان اس . دیدار شرکت کنندگان در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم .

>> بازدید امروز: 6
>> بازدید دیروز: 12
>> مجموع بازدیدها: 474700
» درباره من

اجازه نمی دهیم


» پیوندهای روزانه

پنکه خورشیدی ماشین [2]
هوالرزاق [1]
پاسخ درسهایی از قرآن [2]
مهدویت [1]
یا غیاث المستغیثین [1]
بچه مارکت [2]
لبیک یا مهدی [10]
بانک پروژه و پایان نامه دانشجویی [2]
داستانهای کوتاه و آموزنده بسیار زیبا,جالب [10]
با یه لبخند خرید کن [2]
کتب و مجلات روان شناسی [1]
کسب درآمد cn3 [1]
پایگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری [18]
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری [14]
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری [7]
[آرشیو(17)]

» آرشیو مطالب
مقاله
شعر
حدیث
عکس
داستان
مهر 89
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
خرداد 89
اردیبهشت 89
فروردین 89
اسفند 88
بهمن 88
دی 88
آذر 88
مرداد 88
پیام قدردانی دفتر مقام معظم رهبری از مردم شهر مقدس قم
دیدار پرشور هزاران نفر از بسیجیان استان قم
بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوز
دیدار مدیر و اعضای هیأتهای علمی مؤسسه آموزشی – پژوهشی امام خمینی
دیدار هزاران نفر از طلاب و فضلای غیر ایرانی (1389/08/03
دیدار جمعی از اساتید، فضلا و طلاب نخبه ی حوزه علمیه قم
دیدار صمیمانه و پرشور هزاران نفر از دانشجویان دانشگاههای استان
بازدید نمایندگان رهبر معظم انقلاب از بخشهای مختلف استان قم
دیدار مسئولان بخشهای مختلف استان قم
دیدار اعضای شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم
دیدار سه خانواده شهید قم
دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان
مجتبی خامنه ای اخلاقی ترین فردی است که در زندگی ام دیده ام
پیام نوروزی 1390 رهبر معظّم انقلاب اسلامی«مدظلّهالعالی
بیانات در حرم مطهر رضوی در آغاز سال
بیانات در حرم مطهر رضوی در آغاز سال 90 -
زندگینامه حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای
خاطرهای از روز بیعت همافران با امام(ره)
قلّک بچههای دانشآموز و اشکهای امام(ره)
رهبر انقلاب از بازگشت امام(ره) به ایران میگویند
اخلاص و صفای شهیدنواب صفوی مرا مجذوب کرد
توصیه امام (ره) به آیت الله خامنهای در بیمارستان
پسر من به فدای شما
پاى تخته مى ایستادم و با دانشجویان حرف می زدم
ماجرای آشنائى رهبر انقلاب با شهید چمران
دیدار مهندسان – تکنسین ها و کارگران صنعت نفت
بازدید از طرحهای توسعه پارس جنوبی در عسلویه
دیدار جمعی از فرماندهان ارتش
فروردین 90
اردیبهشت 90
دی 90
مهر 92
شهریور 92
مرداد 92
تیر 92
خرداد 92
اردیبهشت 92
فروردین 92
بهمن 91
دی 91
آذر 91
آبان 91
مهر 91
شهریور 91
مرداد 91
تیر 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
فروردین 91
اسفند 90
بهمن 90
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
بهمن 93

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
دیار عاشقان
بسم الله العلی العظیم
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
کانون توحید زازران
حجت الاسلام والمسلمین یوسف ذوالفقاری آهنگ
شعله ی آواز
خورشید تابنده عشق
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
ازهردری سخنی-از هرکجا تصویری -در پارسی بلاگ
کوچ بلاگ -وبلاگ کوچ نهارجان یاکوچ خراشاد-درپارسی بلاگ
زمزمه نسیم
در سایه سار ولایت
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
خانه ویرایش و نگارش
کوچ بلاگ -وبلاگ کوچ نهارجان یاکوچ خراشاد-درپارسی بلاگ
ایران ابرقدرت فاتح
استاد بهزاد صنم پور
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
اهالی بصیرت
لیلای بی مجنون
پاسدار و عاشق ولایت
*** انـتـظـار ***
برادرم ... جایت همیشه سبز خواهد ماند
* گـــل نرگس *
سفیر عشق
رایان چوب
دلبری
افـــــســ❤ــونگـــ❤ــر
دوراهک
سکوت خیس
فانوس عشق
آشفته حال
هادرباد شناسی (روستایی در شرق شهرستان بیرجند) HADERBAD SHENASI
● بندیر ●
مــــــــــــــبـــــــلِّــــــــــــغ اســــــــلـــام
سرباز ولایت
خورشید پنهان
مهندس محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
پرواز تا یکی شدن
منتظر
گلبانگ سربلندی-پایگاه تخصصی نماز
تکنولوژی با طعم دوستی
بهارانه
بهارانه
قران
پوشاک مردانه و زنانه، لباس های روز آقایان و خانم ها
کارواش خانگی همه کاره جت مینی
هسته گیر آلبالو
دستگاه بادکش طبی بدن رفع خستگی و حجامت
بامبو
تیشرت و شلوارک لاغری
کارشناس ارشد اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
آفتاب گردون
آنلاین گلچین
دنیای آسان
راه روشن
لباس شخصی
اسپایکا
قدم بر چشم
نصف راه
فروشگاه بیستِ بیست
چرخ خیاطی
چلچلی من
توس مارکت
فروش اینترنتی
سلطان صاحبقرون
جذاب ترین ها
اشک می بارد زچشمم.شور شور است
► o▌ استان قدس ▌ o ◄
فاطمه معصومی
پرپر
نگارستان خیال
گنجدونی
میرسالار
سورپرایز
جغجغه‌
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
رقصی میان میدان مین
غیرت=عفت
بهترین نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
وبلاگ شخصی حامد ذوالفقاری
مقاله،پایان نامه،پرو‍ژه،کتاب الکترونیک،تحقیق،جزوه،نمونه سوال و..
شکوفه های گیلاس
منجی بشر
برلیان
Mystery
****شهرستان بجنورد****
مشاور
اسیرعشق
»حبیبی حسین«
...
عشق الهی
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز)
یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ
آقاشیر
اتشنشانی بنادر کشور
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
بهانه
صراط مستقیم
*نهانخانه جان*
وبلاگ بایدهلو باشد
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
بصیرت مطهر
نگاه خیس
گوهر کمال
بی تو ...
طراوت باران
نیمکت آخر
شباهنگ
آوای روستا
دل پرخاطره
جکستان
طلوعِ واژه
farzad almasi
فروشگاه جهیزیه و لوازم آشپزخانه فدک1
مسیر عرشیان
جنون قلم
زیرگنبد کبود
.: شهر عشق :.
کوچه روبرو
هواداران بیرجندی دکتر قالیباف
تک درخت
شعر و پیامک و ...
تراوشات یک ذهن زیبا
نقدونظر
پیامنمای جامع
دوســـتــــانه
بوی سیب
طریق یار
شاه یحیی و پیر میکده
آقاسیدبااجازه...

ما تا آخرایستاده ایم
**سکوت صعود تنهایی من**
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
کارشناس مدیریت دولتی
شهادت به روز
کاسل
برا یروز خوب
♥ کلبه دلتنگی من ♥
محقق دانشگاه
nazbano
مهاجر
ارمغان تنهایی
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
سلام آقاجان - خرید و فروش محصولات کشاورزی و عطاری ها
منطقه آزاد
ashura.shia.muharram
سلام شهدا
ابـــــــــــرار
گیاهان دارویی
دوستی و دوست یابی
کوهستان دیار عالمان
داستان های جذاب و خواندنی
گدایی ِ در ِ جانان به سلطنت مفروش
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
بغض تلخ
پد ضد عرق Underarm shild
تنها
پیام رهایی
سرزمین رویا
آناهیتا
دریای آبی
چون میگذرد غمی نیست
زبان انگلیسی
حلقه منتظران
پارسی نامه
گوناگون
فرمانده آسمانی من
ahmadreza
تمهیدات
یاران همیشگی امامت
دلداده
ایحسب الانسان ان یترک سدی
پرستاری 91
زندگی رسم خوشایندیست
مطی جون
مرام و معرفت
آواره
عاشقان ولایت قزوین
درس های زندگی
howza khan
قافیه باران
شهیدان مظلومند
عاشقتم
GLX MOBILE
محمدرضا جعفربگلو
شبستان
انتظار
برادران شهید هاشمی
گوچــــــــی جــــونم GUCCI
دل نوشته
هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها جوی آباد محله بختیاری ها
دلنوشته های یک فروند چریک
خلوتگه راز
خاکیهای آسمانی
فیزیک زیبا( آموزش به زبان ساده)
sajjad esmaili
patomat
زندگی شیرین
السلام علیک یاامیرالمومنین
اجتماعی .سیاسی.تاریخ
پرستوی مهاجر
زمزمه زمینی، لبیک آسمانی
...:اللهم عجل لولیک الفرج.:..
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
عمومی
دل پرخاطره
ترخون
دریایی از غم
درست و غلط
انتظار
ارواحنا فداک یا زینب
خاطرات کودکی
امیر محمد
معبرسایبری تاسوکی
❤ღمشکات نور الله ღ❤
برای عشق پایانی نیست
یاصاحب الزمان(عج)
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
کامپیوتر و لوازم جانبی و نرم افزار آموزش
راه فضیلت
مهاجر
عمو همه چی دان
فتو بلاگ
هیئت انصارالمهدی
حمید49 انصارالمهدی(عج)
حدیث نفس
تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم
یادم تو را فراموش
فــــــقــــــط خــــــدا
داستان سرا
تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
متین
پرسش مهر
نمونه سوالات متوسطه و پیش دانشگاهی و کارشناسی ارشد
ولایت
تنهاترین عاشق
فتح
یوزرنیم پسورد نود 32
Hunter
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
منتظـــــران شــــــــــهادت
سرود عرش
رویابین
ژیمناستیک الفبای ورزش جهان
مرکز استثنایی متوسطه حرفه ای تلاشگران بیرجند
از دانش تا هنر
اخراجیها
طوبای محبت
ترنم حضور
چی کار؟
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
طلبه ای خاکی
گنجگاه
طلبه های ونوسی
* روان شناسی ** ** psycology *
wizardry tolbar
واژه های باران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واحد خواهران
برو بچ ادبی
خط خطی های یک دخترروانی...
آه و دود
بچه هیات یا زهرا (س)
تبادل نظر
وای ندیدید شما ا!!!!!!!

دل نوشته های یک دیلامی
منتظران مهدی(عج)
پاسخ مسابقات درسهایی ازقرآن
اسرائیل کودک کش، اسرائیل بچه کش، اسرائیل آدم کش، اسرائیل تروریست
منتظر باران
در ارزوی گمنامی
پایگاه شناخت اهل بیت و شیعه
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
جنبش مرگ بر آمریکا
دانلود و نقد کتاب
راه و راهنما، روان شناسی مرد و زن، Psychology of male and female
اسمان
آتش دل
شهید ابراهیم هادی
هیســــــــــ آروم بیاتو... خلوت ام نشــــکنه :(
هدف
سماتکــــــــه
اجتماعی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
علمی/مدارات الکترونیک/تازه های فناوری اطلاعات
جوک ، اس ام اس ، عکس باحال
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
all the more dear to me
عاشورای سرخ،انتظارسبز
دو دو(دایی) اری
Hunter

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب