سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد . [نهج البلاغه]
اجازه نمی دهیم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش (1390/08/19)

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش (1390/08/19)   
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) در سخنان مهمی، نیروهای مسلح را مایه عزت ملت و کشور ایران و نوک پیکان استوار دفاع ملی دانستند و تأکید کردند: دشمنان بخصوص آمریکا و دست نشانده گانش و رژیم صهیونیستی بدانند، ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست اما هرگونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت کامل و بگونه ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند.
فرمانده کل قوا افزودنØ ¯: ملت استوار ایران، ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره گر تهدیدهای قدرتهای پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده هستند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام ، ملت بزرگ ایران کند.
حضرت آیت الله خامنه ای همه ملت ایران بویژه نیروهای مسلح را به حفظ آمادگی برای تداوم مسیر عزت ملی و اقتدار بین المللی فراخواندند و تأکید کردند: ساخت مستحکم نظام جمهوری اسلامی و اتحاد ملی و نزدیکی دلهای آحاد ملت ایران، مهمتریÙ † قدرت بازدارنده است و همه موظف هستند این ساخت استوار و مستحکم نظام را حفظ کرده و به آن استحکام بیشتری ببخشند.
ایشان نیروهای مسلح را از لحاظ حضور در میدان علم و جهاد و همراه با معنویت و ایمان، مایه عزت خواندند و افزودند: آن کشور و ملتی که بتواند ثابت کند آماده ایستادگی و دفاع جانانه برای استقلال، حفظ هویت، آرمانها و موجودیت خود است، همواره عزیز است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در دنیایی که متأسفانه هنوز ارتباط میان ملتها و کشورها براساس تکیه بر قدرت سرنیزه و اسلحه تعیین می شود و قلدران تلاش دارند با مشت¬های پولادین سرنوشت ملتها را در دس ت بگیرند، آن ملتی از آسیب محفوظ خواهد بود که آمادگی دفاعی خود را ثابت کند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به آمادگی دفاعی نیروهای مسلح از جمله ارتش، افزودند: این آمادگی دفاعی نیروهای مسلح در کنار دیانت و ایمان و تقوا، برای کشور و ملت ایران عزت آفرین است و باید آن را حفظ و تقویت کرد.
فرمانده کل قوا، دانشگاههای ارتش را کانون علم و جهاد خواندند و خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح کشور که دارای دانش و علم، و آمادگی مجاهدت مؤمنانه هستند، در منطقه و دنیا بی نظیر است و چنین نیروهای مسلحی، نتیجه ی همت بلند ملتی است که عزم راسخ خود را برای برافراشتن پرچم ایمØ ?ن، اسلام و دیانت بکار گرفته است.
پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیرسرلشگر صالحی فرمانده کل ارتش ضمن خیرمقدم به فرمانده کل قوا، بر آمادگی یگانهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی مقتدرانه و بهنگام به هرگونه تهدید فرامنطقه ای، تأکید کرد.
امیرسرتیپ دوم رشیدزاده فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نیز با ارائه گزارشی تحصیلی گفت: تعمیق شناخت دینی و معنویت، ارتقاء کیفیت آموزش و کارآمدی، آموزش نظامی و رزم در کنار تولید علم، تجهیز و توسعه کتابخانه ها و آزمایشگاهها و توسعه همکاریهای دانشگاههای افسری ارتش از جمله اقدامات انجام گرفته است.
فرمانده کل قوا در ابتدای این مراسم با حضور در محل مزار شهیدان گمنام، ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند.
حضرت آیت الله خامنه ای سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
در این مراسم تعدادی از خانواده های شهدا، فرماندهان، اساتید و دانش آموختگان منتخب و نمونه دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، هدایا و درجه های خود را از دست رهبر انقلاب اسلامی دریافت کردند. فرمانده کل قوا سردوشی نماینده دانشجویان جدید دانشگاههای افسری ارتش را نیز اهدا کردند.
در ادامه این مراسم، برنامه رزمایش میدانی اجرا شد و دØ ± پایان مراسم نیز، یگانهای حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:33 عصر )
»» اطلاعیه روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری (1390/08/17) روابط عمو

اطلاعیه روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری (1390/08/17)   
روابط عمومی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: اصحاب رسانه و تریبون از نقل و یا انعکاس هرگونه مطلب منتسب به رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفتر معظم له، که خارج از مجاری رسمی دفتر مقام معظم رهبری منتشر می شود، به طور جدی خودداری نمایند.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
به رغم تذکراتی که تاکنون در جهت ابراز و نشر مطالب منتسب به رهبر معظّم انقلاب اسلامی و دفتر معظمٌ له داده شده، مجدداً با اظهاراتی غیر واقعی و بی اساس در تریبونهای عمومی خصوصاً در زمینه‌ی مباحث مهم و حساس مربوط به قانون اساØ ?ی مواجه شدیم که مایه تأسف بود.
امید است هم صاحبان تریبون و هم اصحاب رسانه به این مهم توجه کرده و از نقل و یا انعکاس هرگونه مطلب که خارج از مجاری رسمی دفتر مقام معظم رهبری منتشر می شود، بطور جدی خودداری نمایند.
روابط عمومی دفتر مقام معظّم رهبری
90/8/17



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:32 عصر )
»» پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگره عظیم حج (1390/08/14) حضرت

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کنگره عظیم حج (1390/08/14)   
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی بمناسبت کنگره عظیم حج، قیام و انقلاب در برخی کشورهای اسلامی را از مهمترین مسائل جهان اسلام و حقایق نهفته در آن را، آیات بینات الهی برشمردند و با اشاره به وظیفه بس خطیر نسل بیدار جوان و روشنفکران و عالمان دینی در این مقطع سرنوشت ساز، تاکید کردند: امت اسلامی بویژه ملتهای بپا خاسته ، برای ادامه مسیر نیازمند دو عنصر "تداوم ایستادگی" و "هوشیاری در برابر حیله های قدرتهای بین المللی" هستند و نجات کشورهای اسلامی از خطرهای پیش رو جز با همدلی و اتحاد و تشکیل قطب قدرتمند جها ن اسلام ، امکان پذیر نیست.
متن پیام به این شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلوات الله و تحیاته علی سیدالانام محمدٍ المصطفی و آله الطیبین و صحبه المنتجبین.
اکنون بهار حج، با طراوت و صفای معنوی و شکوه و حشمت خداداد، فرا رسیده و دلهای مؤمن و مشتاق را پروانه وار بر گرد کعبه‌ی توحید و وحدت، به پرواز درآورده است. مکه و منا و مشعر و عرفات، منزلگاه انسانهای خوشبختی است که به ندای: " و اذّن فی الناس بالحج .. " پاسخ گفته و به حضور در میهمانی خدای غفور و کریم سرافراز گشته‌اند. اینجا همان خانه‌ی مبارک و کانون هدایتی است که آیاتٍ بیّنات الهی از آن ساطع و چتر امان برفراز سر همگان در آن گسترده است.
دل را در زمزم صفا و ذکر و خشوع، شستشو دهید؛ چشم باطن را به آیات روشن حضرت حق بگشائید؛ به اخلاص و تسلیم که نشانه‌ی عبودیت حقیقی است روی آورید؛ خاطره‌ی آن پدری را که با طوع و تسلیم، اسماعیلش را به قربانگاه برد بارها و بارها در دل زنده کنید، و بدینگونه راه روشن و آشکاری را که برای رسیدن به دوستی ربّ جلیل در برابر ما گشوده است، بشناسید و قدم نهادن در آن را به همّت مؤمنانه و نیت صادقانه‌ی خود، بسپارید.
مقام ابراهیم یکی از همان آیات بیّنات است. جای پای ابراهیم علیه‌السلام در کنار کعبه‌ی شریف، تنها نمادی از مقام ابراهیم است. مقام ابراهیم، مقام اخلاص و گذشت و ایثار اوست؛ مقام ایستادگی او در برابر خواست نفسانی و عواطف پدرانه و نیز در برابر سیطره‌ی کفر و شرک و سلطه‌ی نمرود زمانه است.
این هر دو راه نجات هم اکنون در برابر یکایک ما آحاد امت اسلامی، گشوده است. همت و شجاعت و عزم راسخ هریک از ما میتواند ما را روانه به سوی همان هدفهائی سازد که پیام‌آوران رسالت الهی از آدم تا خاتم، بشر را به سوی آن فراخوانده و وعده‌ی عزت و سعادت در دنیا وآخرت را به رهپویان آن داده‌اند.
در این محضر عظیمِ امت اسلامی، شایسته است که حج‌گزاران به مهمترین مسائل جهان اسلام بپردازند. اکنون در رأس همه‌ی این مسائل، قیام و انقلاب در برخی کشورهای مهم اسلامی است. در میانه‌ی حجّ سال گذشته و حج امسال، حوادثی در دنیای اسلام پدید آمده است که میتواند سرنوشت امت اسلامی را دگرگون ساخته و آینده‌ئی درخشان و سرشار از عزت و پیشرفت مادی و معنوی را نوید دهد. در مصر و تونس و لیبی طاغوتهای دیکتاتور و فاسد و وابسته، از سریر قدرت سرنگون شده‌اند و در برخی کشورهای دیگر امواج پرخروش قیام مردمی، کاخهای زر و زور را به ویرانی و نابودی تهدید میکند.
این صفحه‌ی تازه گشوده از تاریخ امت ما، حقایقی را آشکار می‌سازد که Ù ?مه از آیات بینات الهی است و به ما درسهای حیات‌بخش میدهد. این حقایق باید در همه‌ی محاسبات ملتهای مسلمان به کار گرفته شود.
نخست آنکه اکنون از دل ملتهائی که دهها سال در سیطره‌ی سیاسی بیگانگان بوده‌اند، نسل جوانی سربرآورده است که با اعتماد به نفس تحسین برانگیز به استقبال خطر رفته و به رویاروئی با قدرتهای مسلّط برخاسته و همت به دگرگونسازیِ وضعیت گماشته است.
دیگر آنکه به رغم تسلط و تلاش حاکمان سکولار و تلاشهای پیدا و پنهان آنان برای دین‌زدائی در این کشورها، اسلام، با نفوذ و حضوری نمایان و پرشکوه، هدایتگر دل‌ها و زبانها گشته و چون چشمه‌ای جوشان در گفتار و کردار توده‌های میلیونی، به اجتماعات و رفتارهای آنان طراوت و حیات بخشیده است. ماذنه‌ها و مصلاّها و تکبیرها و شعارهای اسلامی، نشانه‌ی آشکاری از این حقیقت و انتخابات اخیر تونس برهان قاطعی بر این مدعا است. بی‌گمان انتخابات آزاد در هر کشور اسلامی دیگر هم نتیجه‌ئی جز آنچه در تونس پیش آمد، نخواهد داشت.
دیگر آنکه در حوادث این یک سال، به همه نشان داده شد که خداوند عزیز و قدیر، در عزم و اراده‌ی ملتها، آن چنان قدرتی تعبیه کرده است که هیچ قدرت دیگر را یارای مقاومت در برابر آن نیست. ملتها با این نیروی خداداد، قادرند سرنوشت خویش را تغییر دهند و ن صرت الهی را نصیب خود سازند.
دیگر آنکه دولتهای مستکبر و در رأس آنان امریکا، که در طول دهها سال با ترفندهای سیاسی و امنیتی، دولتهای منطقه را سر به فرمان خود ساخته و به پندار خود، جاده‌ی بی مانعی برای سیطره‌ی روزافزون اقتصادی و فرهنگی و سیاسی بر این بخش حساس جهان، پدید آورده بودند، اکنون نخستین آماج بیزاری و نفرت ملتهای این منطقه‌اند. اطمینان باید داشت که نظامهای برآمده از این انقلابها هرگز به نامعادله‌ی خفتبار پیشین تن نخواهند داد و جغرافیای سیاسی این منطقه به دست ملتها و در جهت عزت و استقلال کامل آنان رقم خواهد خورد.
دیگر آنکه طبیعت مزوّر و منافقِ قدرتهای غربی، برای مردم این کشورها آشکار شد. در مصر و تونس و لیبی – هرکدام به نوعی- آمریکا و اروپا تا توانستند در نگهداری از مهره‌های خود کوشیدند و هنگامی که عزم ملتها برخواست آنان فائق آمد، به روی مردم پیروز لبخند مزورانه‌ی دوستی زدند.
حقایق گرانبها و آیات بینات الهی در حوادث یکسال اخیر در این منطقه بیش از اینها است و برای اهل تدبر، دیدن و شناختن آن دشوار نیست.
لیکن با این همه، امروز همه‌ی امت اسلامی و بویژه ملتهای به پاخاسته، نیازمند دو عنصر اساسی‌اند:
نخست: تداوم ایستادگی و پرهیز شدید از سست شدن عزم راسخ. فرمان الهی به پیامبر اعØ ?م صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم در قرآن چنین است: " فاستقم کما امرت و من تاب معک و لاتطغوا " و " فلذلک فادع و استقم کما امرت" و نیز از زبان حضرت موسی علیه‌السلام : " قال موسی لقومه استعینوا بالله و اصبروا، ان الارض لله یورثها من یشاء من عباده و العاقبه للمتقین"
مصداق بزرگ تقوا در این دوره برای ملتهای به پاخاسته، آن است که حرکت مبارک خود را متوقف نسازند و خود را سرگرم دست‌آوردهای این مقطع نکنند. این است بخش مهم از تقوائی که دارندگان آن، به وعده‌ی " عاقبتِ نیک" سرافراز گشته‌اند.
دوم: هشیاری در برابر حیله‌های مستکبران بین‌المللی و قدرتهائی که از این قیامها و انقلابها لطمه دیده‌اند. آنها بی‌کار نمی‌مانند و با همه‌ی توان سیاسی و امنیتی و مالی، برای برقراریِ دوباره‌ی نفوذ و قدرت خود در این کشورها به میدان می‌آیند. ابزار آنان، تطمیع و تهدید و فریب است. تجربه‌ها نشان داده است که درمیان خواص، هستند کسانی که این ابزارها در آنان کارگر می‌شود و ترس و طمع و غفلت، آنان را دانسته یا ندانسته به خدمت دشمن در‌میآورد. چشم بیدار جوانان و روشنفکران و عالمان دینی باید به دقت مراقبت کند.
مهمترین خطر، دخالت و تأثیرگذاریِ جبهه‌ی کفر و استکبار در ساخت نظام جدید سیاسی در این کشورها است. آنان همه‌ی کوشش خوØ ¯ را به کار خواهند برد تا نظامهای جدید، هویت اسلامی و مردمی نیابد. همه‌ی دلسوزان در این کشورها و همه آنان که به عزت و کرامت و پیشرفت کشور خود دلبسته‌اند باید تلاش کنند تا اسلامیت و مردمی بودن نظام نوین، به تمام و کمال تامین شود. نقش قانون اساسی‌ها در این میان، برجسته است. اتحاد ملی و به رسمیت شناختنِ دگرسانیهای مذهبی، قبیله‌ئی و نژادی، شرط پیروزی‌های آینده است.
ملتهای شجاع و به پاخاسته در مصر و تونس و لیبی و دیگر ملتهای بیدار و مبارز بدانند، نجات آنان از ظلم و کید آمریکا و دیگر مستکبران غربی تنها و تنها در آن است که تعادل قوا در جهان به نفع آنان برقرار شود. مسلمانان برای اینکه بتوانند مسائل خود را به صورت جدّی با جهانخواران حل کنند باید خود را به مرز قدرت بزرگ جهانی برسانند، و این جز با همکاری و همدلی و اتحاد کشورهای اسلامی به دست نخواهد آمد. این وصیت فراموش نشدنی امام خمینی عظیم است. امریکا و ناتو به بهانه‌ی قذافی خبیث و دیکتاتور، ماهها بر سر لیبی و مردم آن آتش ریختند. و قذافی همان کسی بود که پیش از قیام شجاعانه‌ی ملت لیبی درشمار دوستان نزدیک آنان بشمار می رفت، او را در آغوش می‌گرفتند؛ با دست او از ثروت لیبی میدزدیدند و برای خام کردن او دستش را می‌فشردند یا می‌بوسیدند .. پس از قیام مرد م، همین او را بهانه کردند و تمام زیرساختهای لیبی را به ویرانی کشاندند. کدام دولت توانست از فاجعه‌ی کشتار مردم و ویرانی کشور لیبی به دست ناتو جلوگیری کند؟ تا چنگ و دندان قدرتهای خونخوار و وحشی غربی شکسته نشود همیشه چنین خطرهائی برای کشورهای اسلامی متصور است و نجات از آن جز با تشکیل قطب قدرتمند جهان اسلام، میسر نیست.
غرب و امریکا و صهیونیزم امروز از همیشه ضعیفترند. گرفتاریهای اقتصادی، ناکامی‌های پی‌درپی در افغانستان و عراق، اعتراضهای عمیق مردمی در امریکا و دیگر کشورهای غربی که دامنه‌ی آن روز بروز گسترده‌تر شده است، مبارزات و جانفشانیهای مرد م فلسطین و لبنان، قیامهای دلیرانه‌ی مردم در یمن و بحرین و برخی دیگر از کشورهای زیر نفوذ امریکا، همه و همه حامل بشارتهای بزرگی برای امت اسلامی و بویژه کشورهای انقلابی جدید است. مردان و زنان مؤمن در سراسر جهان اسلام و بویژه در مصر و تونس و لیبی از این فرصت برای تشکیل قدرت بین‌الملل اسلامی بیشترین بهره را ببرند. خواص و پیشروان نهضتها به خدای بزرگ توکل و به وعده‌ی نصرت او اعتماد کنند و صفحه‌ی تازه گشوده‌ی تاریخ امت اسلامی را با افتخارات ماندگار خود که مایه‌ی رضای الهی و زمینه‌ساز نصرت اوست مزین سازند. والسلام علی عباد الله الصالحین
سیدعلی حسینی‌خامنه‌ای
 5/آبان/1390
 29 ذیقعده 1432



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:31 عصر )
»» دیدار پرشور هزاران دانش آموز و دانشجو با رهبر انقلاب (1390/08/11

دیدار پرشور هزاران دانش آموز و دانشجو با رهبر انقلاب (1390/08/11)   
 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، روز سیزدهم آبان را یکی از عبرتهای قابل تأمل انقلاب اسلامی و نشان دهنده معجزه توکل به قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه رسیدن به هدف، دانستند و تأکید کردند: به برکت توکل، ایستادگی، و بصیرت ، ملت ایران در 32 سال گذشته، از همه چالش ها پیروزمندانه بیرون آمده و پیشرفت کرده است و در آینده نیز قطعاً ملت ایران در چالش های پیش روی خود پیروز و سربلند خواهد بود.
در این دیدار که در آستانه سیزدهم آبان، Ø ?وز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای سیزدهم آبان را به معنای واقعی کلمه، از ایام الله دانستند و افزودند: چنین مناسبت های برجسته و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی، فرصتی برای تأمل به منظور شناخت مسیر صحیح حرکت ، و برنامه ریزی برای آینده براساس  تحلیل واقع بینانه از این عبرتهای تاریخی است.
ایشان مهمترین ویژگی سیزده آبان را نمود توکل بر قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه مبارزه و اهداف والا برشمردند و افزودند: امام عزیز و بزرگوار در سیزدهم آبان سال 1343، به دلیل اعتراض به حق مصونیت امریکاییها در ایران، و ایستادگی در مقابل آن، به وسیله مزدوران امریکا ، غریبانه  تبعید شدند اما پانزده سال بعد، در سیزدهم آبان سال 58، فرزندان امام که همان جوانان انقلابی دانشجو بودند، با تسخیر لانه جاسوسی امریکا در تهران، امریکا را از ایران تبعید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی، وقوع این رویداد به ظاهر محال و نشدنی را نتیجه توکل امام خمینی (ره) به قدرت خداوند و استقامت در غربت تبعید، دانستند و خاطرنشان کردند: امام بزرگوار (ره) هیچگاه ناامید و خسته نشدند و با بیدار کردن مردم و ایجاد احساس استقلال، آرمانخواهی و مجاهدت در آنان، مردم را به تدریج وارد صحنه کردند و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.
حضرت آیت الله خامنه ای پیروزی انقلاب اسلامی را عامل بیرون رانده شدن شاه از ایران دانستند و افزودند: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در سیزدهم آبان سال 58 نیز، امریکا از ایران رانده شد و به همین دلیل امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی امریکا را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول توصیف کردند.
ایشان تأکید کردند: امام خمینی (ره) به پشتوانه اراده اسلامی و ایمانی ملت ایران که ناشی از اتکا به خداوند و ایستادگی در مسیر بود، پرچم تسلط ظالمانه و متکبرانه امریکا را از بام ایران به پایین انداختند و این پرچم زیر پای جوانان مؤمن کØ ?ور، لگدمال شد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برخی تحلیل های مادی روشنفکر نماها که پیروزی ملت ایران را در مقابل امریکا محال و ملت ایران را محکوم به شکست می دانستند، خاطرنشان کردند: برخلاف آن نگاهها و تحلیلهای مادی، جمهوری اسلامی ایران پیروز و امریکا مجبور به عقب نشینی شد.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به توطئه های مختلف استکبار به رهبری امریکا و صهیونیزم بر ضد ملت ایران، تأکید کردند: به حول قوه الهی و به همت ملت ایران و پیشروی جوانان عزیز کشور، در هر دوره ای که توطئه ای شکل گرفت، جمهوری اسلامی ایران پیروز و امریکا شکست خورده میدان بود و آینده هÙ … به همین روال خواهد بود.
ایشان با تأکید بر اینکه هرگونه برنامه ریزی برای آینده باید با چنین تحلیل و نگاهی باشد، افزودند: اگر در هر عرصه ای با تشخیص مسیر صحیح، تصمیم قطعی گرفته و حرکت با اعتماد به قدرت خداوند و استقامت در مسیر آغاز شود، قطعاً دشمن مجبور به عقب نشینی خواهد شد، همانگونه که در سیزده آبان 58، دوران دفاع مقدس و در قضیه اعمال تحریم ها ، شاهد بودیم.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دست نظام جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها پر است، خاطرنشان کردند: یک نمونه از این دست پر جمهوری اسلامی ایران، ارائه اندیشه سیاسی نو، به دنیا، به نام "مردم سالاری دینی" است که از لحاظ مبانی فکری و اعتقادی، بسیار مستحکم و از لحاظ علمی، قابل اجرا و پیش رونده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به نگرانی دشمنان از گسترش و الگو برداری این اندیشه سیاسی مستحکم و قابل اجرا، افزودند: به همین دلیل، دولت امریکا تلاش کرد، در بحبوحه گرفتاریهای روزافزون خود و در اوج حرکت وسیع مردمی جنبش وال استریت، با سناریویی مسخره، جمهوری اسلامی ایران را به یک حرکت تروریستی مهمل، بی منطق و غلط متهم کند اما هر فرد صاحب منطق و اهل فن در دنیا، با دیدن این سناریوی مضحک، آنرا رد کرد.
ایشان تحت الشعاع قرار دادن جنبش وال استریت و فشار به جمهوری اسلامی ایران را از اهداف دولت امریکا در این سناریو سازی برشمردند و افزودند: آنها قصد دارند، شریف ترین عناصر مبارز جمهوری اسلامی ایران را متهم به تروریسم کنند در حالیکه امروز، تروریست بزرگ در دنیا، امریکا است.
رهبر انقلاب اسلامی، دست جمهوری اسلامی ایران را در این عرصه نیز پرخواندند و تأکید کردند: ما یکصد سند غیرقابل خدشه از نقش امریکا در هدایت ترورها و تروریست ها در ایران و منطقه داریم که با ارائه این صد سند، آبروی امریکا و مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را در افکار عمومی جهان، خواهیم برد.
حضرت آیت الله خامنه ای، امریکا رØ § بی آبرو و شکست خورده خواندند و خاطرنشان کردند: امریکا اکنون در افغانستان و عراق شکست خورده و چاره ای جز خروج از این دو کشور ندارد همانطور که در شمال افریقا هم شکست خورده است.
ایشان افزودند: امریکاییها نتوانستند حسنی مبارک و بن علی را در مصر و تونس حفظ کنند زیرا ملتها بر آنها فائق آمدند و در لیبی نیز همین اتفاق روی داد و با وجود ارتباط های پنهانی با قذافی تا قبل از مرگ ذلیلانه اش، نتوانستند او را حفظ کنند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: ملتهای منطقه و جهان، به وضوح نفاق و دورویی امریکا و غرب را در قضایای مصر، تونس و لیبی دیدند و در قضایای دیگر ن یز دورویی آنها بار دیگر آشکار خواهد شد.
حضرت آیت الله خامنه ای قیام مردم امریکا و هشتاد کشور جهان بر ضد نظام لیبرال دموکراسی را نشانه شکست خوردگی نظام سرمایه داری غرب دانستند و افزودند: شاید امریکا و غربیها بتوانند قیام ها را سرکوب کنند اما این آتش خاموش شدنی نیست.
ایشان تأکید کردند: همه بدانند ، مبارزه جبهه حق با باطل و فرعون استکبار که با سردمداری ملت ایران و با پرچم اسلام آغاز شد، تا سرنگونی استکبار ادامه پیدا خواهد کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای ، جمهوری اسلامی ایران را نقطه کانونی حرکت آغاز شده در منطقه و جهان خواندند و خاطرنشان کردند: به همی ن دلیل دشمنان تلاش دارند تا با ناامید کردن مردم بویژه جوانان و همچنین مسئولان، در حرکت رو به جلو این نقطه کانونی، اختلال ایجاد کنند اما جوانان و مسئولان کشور با توکل بر خدا، و با امید و قدرت فراوان، محکم ایستاده اند.
ایشان عامل اصلی پیروزیها و موفقیت های ملت ایران را یکپارچگی و عزم و اراده جدی مردم و مسئولان برشمردند و افزودند: مبارزه با ملت بصیر، صبور، آگاه، مقاوم و متکی بر خداوند، به جایی نخواهد رسید و دشمن همچون گذشته شکست خورده میدان خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم هوشیاری در مقابل تلاشها برای ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولØ ?ن ، و دروغ پردازی برای ایجاد ناامیدی تأکید کردند: ملت ایران در سالهای گذشته علاوه بر اینکه توانست بر هر توطئه ای پیروزی شود، بعد از هر مرحله، خود را از لحاظ توانایی و پیشرفت یک درجه بالاتر کشید.
حضرت آیت الله خامنه ای ، پیشرفتهای روزافزون ملت ایران، با وجود اعمال تحریم ها را نمونه ای بارز از این موضوع خواندند و افزودند: آنها به خیال خود درهای علم و فناوری را به روی جوانان ایرانی بستند اما جوانان ایرانی از درون جوشیدند و پیشرفت علمی و فناوری امروز ملت ایران نسبت به گذشته دهها برابر است.
ایشان تأکید کردند: قطعاً ملت ایران بر چالش های کنونی و آینده ف ائق خواهد آمد و بینی دشمن را به خاک خواهد مالید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:30 عصر )
»» پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلم

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین عمید زنجانی (1390/08/09)   
حضرت ایت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی عمید زنجانی را تسلیت گفتند.متن پیام به این شرح است:

بسمه‌تعالی
با تأسف خبر درگذشت عالم فرزانه جناب حجة‌الاسلام‌ والمسلمین آقای حاج شیخ عباسعلی عمید زنجانی رحمة‌الله‌علیه را دریافت کردم. ایشان از دانشوران موفق و پرتلاشی بودند که تألیفات و افاضات باارزش و عالمانه‌ئی از خود باقی گذاشته و منشأ خدمات فکری در دانشگاه و در میان نخبگان و عموم مردم بوده‌اند. اینجانب درگذشت این روحانی بزرگوار را به همسر محترمه و فرزندان گرامی و دیگر بازماندگان و بیت مرحوم آیةالله مرعشی نجفی رضوان‌الله‌علیه و به شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت میکنم.

سید علی خامنه‌ای
1390/8/9



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:28 عصر )
»» دیدار مسعود بارزانی با رهبر معظم انقلاب (1390/08/08) حضرت آیت ا

دیدار مسعود بارزانی با رهبر معظم انقلاب (1390/08/08)   
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(یکشنبه) در دیدار آقای مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با اشاره به استقرار و استقلال کنونی عراق تأکید کردند: ایستادگی یکپارچه همه اقوام و مذاهب عراق در برابر فشارهای امریکا و مخالفت با مصونیت قضایی نظامیان اشغالگر و در نهایت مجبور شدن امریکا به خروج از عراق، یک صفحه زرین در تاریخ این کشور است.
ایشان افزودند: با وجود حضور نظامی و سیاسی امریکا در عراق و فشارهای این کشور، اما همه عراق اعم از کرد و عرب و شیعه و سنی، به امریکا «نه» گفتند که این موضوع بسیار مهمی است.
رهبر انقلاب اسلامی همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف در عراق را مغتنم شمردند و خاطرنشان کردند: شرایط کنونی ثبات و استقرار در عراق مایه خرسندی جمهوری اسلامی ایران است و همه اقوام و مذاهب باید دست در دست یکدیگر، در جهت ساختن عراق نوین تلاش کنند.
ایشان همچنین تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران از عراق یکپارچه و برخوردار از ثبات حمایت خواهد کرد و لازم است خرابی های ایجاد شده در عراق هرچه سریعتر بازسازی شود تا عراق یکپارچه بتواند به جایگاه حقیقی خود دست یابد.
حضرت آیت الله خامنه ای، همه اقوام و مذاهب در عراق را برادران نزدیک ایران و داØ ?ای روابط ریشه دار تاریخی با مردم ایران دانستند و تأکید کردند: روابط کنونی جمهوری اسلامی ایران و عراق خوب است اما باید روز به روز گسترده تر شود.
آقای مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در این دیدار ضمن ابراز خرسندی فراوان از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، ایران را کشور دوست و بسیار نزدیک مردم عراق خواند و گفت: ما هیچگاه لطف و کمک های دولت و مردم ایران را در روزهای سخت عراق فراموش نخواهیم کرد.
آقای بارزانی، تأکید کرد: همه اقوام و مذاهب عراق باید در جهت حفظ این پیروزی تلاش کنند و قطعاً ما همواره به کمکها و راهنمایی های ایران احتیاج خواهیم داشت.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:27 عصر )
»» شرکت رهبر معظم انقلاب در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن (1390/08/

شرکت رهبر معظم انقلاب در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن (1390/08/02)   
همزمان با اولین روز از آغاز طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (دوشنبه) در این طرح ملی شرکت کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی، با توصیه به آحاد مردم برای همکاری با مأموران آمار در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن تأکید کردند: سرشماری یک ضرورت برای کشور و برنامه ریزی صحیح بمنظور بهره مندی از آینده ای منطقی، معقول و مطلوب است.
حضرت آیت الله خامنه ای آمار را ستون فقرات برنامه ریزی در عرصه های مختلف دانستند و با اشاره به نقش مردم در سرشماری افزودند: از مردم عزیز کشورمØ ?ن درخواست می شود تا ضمن همکاری کامل با مأموران سرشماری، به سؤالهای آنان با دقت و حوصله، پاسخ صحیح دهند.
ایشان دستگاههای مختلف را نیز به همکاری با مرکز آمار ایران برای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن فراخواندند و خاطرنشان کردند: مرکز آمار نیز باید در کار سرشماری، وظیفه خود را دقیق، علمی، مبتنی بر واقعیات و بی طرفانه انجام دهد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ انگیزه سیاسی و غیرسیاسی نباید در پردازش داده های سرشماری تأثیرگذار باشد، خطاب به مدیران مرکز آمار افزودند: شما باید عملاً نشان دهید که در پردازش اطلاعات و داده ها کاملاً بیطرف و تاØ ?ع واقعیات هستید تا دستگاههای مختلف هم به نتایج کار و آمارهایی که ارائه می شوند، اعتماد کامل کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای دستگاههای مختلف کشور را نیز به پرهیز از شتاب زدگی در ارائه آمار توصیه و خاطرنشان کردند: آمارهای رسمی باید از طریق دستگاه مسئول که مرکز آمار ایران است، اعلام شود و سپس دستگاهها براساس آن آمارها اطلاع رسانی و یا برنامه ریزی کنند.
ایشان همچنین مأموران سرشماری را به برخورد همراه با حوصله کامل و اخلاق اسلامی با مردم، توصیه کردند.
در این دیدار آقای عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران، ضمن ارائه گزارشی از طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکنØ Œ گفت: این سرشماری تا 22 آبان ماه ادامه خواهد داشت و برای 21 میلیون خانوار فرم سرشماری در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به تجهیزات پیشرفته ای که برای پردازش داده های این سرشماری بکار گرفته خواهد شد، افزود: سؤالهای فرم های سرشماری به گونه ای طراحی شده که ضمن ارزیابی اطلاعات مربوط به جمعیت، ارزیابی دقیقی از نحوه اجرا و تأثیر برنامه های دولت در بخشهای مختلف کشور به دست آید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:27 عصر )
»» اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری در تقدیر از مردم شریف استان کرمانشا

اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری در تقدیر از مردم شریف استان کرمانشاه (1390/07/29)   
با پایان یافتن سفر 9 روزه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه، دفتر معظمٌ له در سپاس از مردم دلاور، مقاوم و سلحشور این استان اطلاعیه ای صادر کرد.
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کرمانشاه، "سینه ستبر" ایران زمین، سرزمین پر افتخار محب اهل بیت علیهم السلام و مهد "جوانمردی، دلاوری و پهلوانی"، خطه با برکت "صبر، مقاومت، ایستادگی و ایثار" و دیار مصفای"سلحشوری و وفاداری" در روزهای اخیر، در استقبال و میهمان نوازی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روزهایی شکوهمند و به یادماندنی سپری کرد و وحدت عزتمندانه اقوام و مذاهب، این حقیقت ناب را متجلی ساخت که همه اقوام ایرانی اجزای پیکره ی عظیمِ ملتِ مقتدری هستند که با "اتحاد و حضور و آگاهی" آینده درخشان این سرزمین قهرمان پرور و سرافراز را تضمین کرده اند.
دفتر مقام مع ظم رهبری، "ایمان، وحدت، و هوشیاری" مردم متدین کرمانشاه را نشانه ای از لطف و رحمت الهی در این کشور و این ملت می داند و با حمد و سپاس به درگاه ایزد منان تشکر خالصانه، صمیمانه و عمیق رهبر معظم انقلاب را از همه ی اقشار و صنوف مردم دلاور، پر محبت و حقیقتاً مهمان نواز استان کرمانشاه، علماء و روحانیت روشن ضمیر شیعه و سنّی، خانواده های صبور، مظلوم و با استقامت شهداء، جانبازان و ایثارگران، نخبگان و فرزانگان فرهیخته، استادان و دانشجویان فهیم و پر شور، عشایر غیور و هوشیار، نیروهای مقتدر و جان برکف منطقه اعم از سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتÛ ?، نماینده محترم ولی فقیه در کرمانشاه، استاندار محترم و مسئولان پر تلاش محلی اعلام می کند.
به فضل الهی سفر تاریخی و ماندگار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه در پرتو استمرار وحدت، آگاهی، وفاداری و هوشیاری آحاد مردم و در سایه شکوفایی استعدادهای کم نظیر مردم مجاهد به ویژه جوانان مؤمن، پر نشاط و با طراوت استان، افق کاملاً امیدوار کننده ای برای آینده این منطقه پر برکت ترسیم می کند و همت و تلاش مسئولان ملی و پیگیری جدی مسئولان محلی، زمینه ساز تحقق همه مصوبات و تصمیماتی خواهد شد که دولت خدمتگذار در سفرهای استانی و سفر اخیر رهبر معظم انقلاب ، برای شتاب بخشیدن به روند حل مشکلات و کمک به توسعه استان عزیز کرمانشاه اتخاذ کرده است.
امید است راهبردهای مهم و اصولی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این سفر در مورد مسائل اساسی کشور و مردم استان بیان کردند مورد توجه آحاد مسئولان کشور در قوای سه گانه و دستگاههای فرهنگی و اقتصادی و همه علاقمندان به نظام اسلامی قرار گیرد و در کمترین زمان ممکن شاهد تحولات متناسب با شأن مردم غیرتمند استان کرمانشاه باشیم. انشاء الله
دفتر مقام معظم رهبری
29 مهر ماه 1390



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:26 عصر )
»» دیدار رهبر معظم انقلاب با شماری از جانبازان قطع نخاعی (1390/07/0

دیدار رهبر معظم انقلاب با شماری از جانبازان قطع نخاعی (1390/07/06)   
حسینیه امام خمینی، امروز در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، در دیدار رهبر معظم انقلاب با شماری از جانبازان قطع نخاعی، سرشار از عطر "حماسه و ایثار و استقامت" شد و خاطرات "دلدادگی و وفاداری" رزمندگان میهن را به "اسلام و امام و انقلاب" دوباره در یادها زنده کرد.
در این دیدار که لبریز نشاط و طراوت معنوی بود، حضرت آیت الله خامنه ای از نزدیک با دهها نفر از اسوه های صبر و استقامت، گفتگو کردند و ایمان و پایداری آنان و خانواده های عزیزشان را مورد تحسین و تجلیل قرار دادند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس در جمع جانبازان ایثارگر و خانواده های Ù ?عظم آنان، تجلیل از جانبازان را تجلیل از نمونه ها و نمادهای ایثار خواندند و افزودند: تکریم و تعظیم جانبازان، مفهوم واقعی ایثار را در ذهن جامعه، عینی و مجسم می کند و این، کار بسیار مهمی است که نظام و جامعه، امروز به آن نیاز جدی دارند.
ایشان زبان را از تشریح عظمت کار جانبازان، حقیقتا قاصر و ناتوان خواندند و افزودند: ایثارِ یک عمر "هستی و سلامتی و آسایش" در پای اسلام و انقلاب، معامله ای بسیار سودمند با معبود یکتاست که پروردگار در قرآن کریم به آن بشارت داده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تشکر صمیمانه و ابراز احترام حقیقی به همسران، مادران، پدران، فرزند ان و پرستاران جانبازان خاطر نشان کردند: خدمت صادقانه و با روی خوش به جانبازان عزیز از بزرگترین ایثارها و از برجسته ترین جهادهاست و نزد خداوند از اجری عظیم برخوردار است.
رهبر انقلاب اسلامی، بشر را از درک و بیان عظمت صبر مستمر و طولانی خانواده های جانبازان عاجز دانستند و خاطر نشان کردند: پروردگار منان لحظه لحظه ی صبرِ "زیبا و جمیل" شما را در خدمت به جانبازان محاسبه می کند و پاداشی کریمانه، ذخیره ی آخرت شما قرار می دهد.
ایشان، با تکریم شهیدان والا مقام خاطر نشان کردند: وزنه ایثار "جانبازان 70 درصد و قطع نخاعی و گردنی"، به تعبیری، سنگین تر از مسئله شهاد ت است چرا که این جانبازان با رنج و مشکلات همیشگی روبرو می شوند و تقوا، صبر و ایستادگی مداوم آنها، و حساب کردن این مشکلات با خدا، اجری مضاعف و رشد یابنده را نصیب این عزیزان خواهد کرد.
در ابتدای این دیدار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه های سپاه در تجلیل از جانبازان گفت: ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت در اولویت برنامه های فرهنگی سپاه پاسداران قرار دارد.
آقای زریبافان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران هم گزارشی از فعالیتهای این بنیاد در تجلیل و تکریم جانبازان و خانواده های آنان بیان کرد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:24 عصر )
»» پیام به منظور گرامیداشت یاد و خاطرهی شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ

پیام به منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی (1390/06/31)   
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(پنجشنبه) به منظور گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و همزمان با روز تجلیل از شهدا و ایثارگران دفاع مقدس پیامی صادر فرمودند.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در نخستین روز هفته‌ی دفاع مقدس که یادآور مجاهدت عمومی و با شکوه ملت ایران در برابر کید و مکر دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است، نام و یاد شهیدان عالیمقام و سرافراز را گرامی میدارم و برترین درجات بهشتی را برای آنان از خداوند متعال مسألت میکنم. همچنین سلام و احترام و ارادت قلبی خود به خاندانهای شریف و ایثارگر آنان که با صبر و پایداری بی نظیر خود چهره‌ی ملت ایران را در تاریخ، درخشان ساختند تقدیم میکنم.
امروز با پیشرفت و درخشش کشور و تأثیر عمیق آن در بیداری عالم اسلام، بار دیگر ارزش مجاهدت فداکارنه‌ی شهیدان عزیز ما آشکار گشت. خدای حکیم و قدیر را سپاسگزاریم که خون شهیدان ما ضایع نگشت و این فداکاریها جان تازه‌ئی به امت اسلام بخشید. همه باید خداوند متعال را بر الطاف آشکار و پنهانش شکر گوئیم و دوام و افزایش آن را از درگاهش مسألت کنیم و توفیق انجام وظیفه را از او بخواهیم. امید است قلب مقدس Ø ?ضرت ولی عصر ارواحنا فداه و روح مطهر شهیدان و امام بزرگوار از همه‌ی ما خشنود گردد.
والسلام علیکم و رحمة الله
سیّدعلی خامنه ای
31/شهریور/1390



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن ( شنبه 90/12/13 :: ساعت 8:23 عصر )
<      1   2   3   4   5      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دومین پیام رهبر انقلاب به جوانان کشورهای غربی
دستورات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اجرای برجام در نامه ب
دیدار قهرمانان و ورزشکاران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی
دیدار رئیس جمهوری ونزوئلا و هیئت همراه
دیدار جمعی از مردم، مسئولان کشور، سفیران کشورهای اسلامی و میهمان
دیدار مردم قم بمناسبت سالروز 19 دی
انتصاب نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر
پیام به بیست و سومین اجلاس سراسری نماز
دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش
دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج
[عناوین آرشیوشده]
» فهرست موضوعی یادداشت ها
و[16] . در[14] . انقلاب[13] . با[11] . اسلامی[11] . به[11] . رهبر[10] . را[9] . از[8] . ای[7] . معظم[7] . ایران[6] . این[6] . حضرت[6] . خامنه[5] . برای[5] . الله[5] . آیت[5] . ،[4] . السلام علیک یا علی بن موسی الرضا[4] . امام[4] . است[4] . سال[4] . دو[4] . مراسم[4] . رئیس[3] . مسائل[3] . ملت[3] . فرمانده[3] . قوا[3] . یا ضامن آهو[3] . کشور[3] . که[3] . دیدار اهالی فرهنگ و شعرای پیشکسوت و جوان در شب میلاد امام حسن مج[3] . دیدار[3] . دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور به مناسبت هفته بزرگداشت معلم تار[3] . دیگر[3] . دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه[3] . عرصه[3] . گذشته[3] . السلام علیک[3] . المللی[3] . پیام[3] . جمهوری[3] . بسیار[3] . بصیر[3] . بین[3] . پاسدار[2] . پراستقامت[2] . پرشکوه[2] . پس[2] . تهران[2] . تبدیل[2] . بر[2] . بست[2] . بیست[2] . ایرانیان"[2] . پیام رهبر معظم انقلاب[2] . پیمان[2] . پیش[2] . حج[2] . حضور[2] . خط[2] . خاطرنشان[2] . خمینی[2] . خود[2] . بار[2] . امروز[2] . الشان[2] . اسلام[2] . است،[2] . اسلامی،[2] . افزودند:[2] . "تجلی[2] . (سلام[2] . آقای[2] . ارتحال[2] . عمومی[2] . عمیق[2] . فقیه[2] . قالَ (علیه السلام): لِلصَّلاةِ أرْبَعَةُ آلاف باب.([4]) فرمو[2] . سراسر[2] . عشق بى نهایت دل به زیارت تو اوج مى گیرد اى رضا ! مى آیم به سو[2] . عظیم[2] . شده[2] . دیدار فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران[2] . دیدار مسئولان[2] . خواندند[2] . جمهور[2] . رؤیاى آسمانى شبى تنها میان این همه رؤیا تو را دیدم ... تو ر[2] . دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با رهبر[2] . دیدار مسئولان نظام، سفیران و نمایندگان کشورهای اسلامی بمناسبت عی[2] . سالگرد[2] . سی[2] . سرتیپ[2] . سردار[2] . راحل[2] . روابط[2] . زمان،[2] . زهرا[2] . دست اندرکاران حج[2] . دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری[2] . دیدار رهبر معظم انقلاب با دست اندرکاران حج (1390/09/28) حضرت آی[2] . دیدار مسئولان و دست اندرکاران حج[2] . ولی[2] . کردند:[2] . کرد[2] . کردند[2] . وفادار[2] . وفاداری[2] . کبیر[2] . نورانی[2] . همراهی[2] . یکمین[2] . موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از م[2] . موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان[2] . نظام[2] . نیروهای[2] . های[2] . فرمودند[2] . فاطمه[2] . کل[2] . محل[2] . مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام[2] . مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی (1390/06/29)[2] . ملت،[2] . می[2] . مستدرک الوسائل: ج 10، ص 359، ح 2.[2] . معظّم[2] . مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلام[2] . مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهور . مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری هفتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تار . مراسم الحاق ناوشکن جماران به ناوگان نیروی دریائی ارتش جمهوری اسل . مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی . مفاهیم . مقدم . مسلح . مشورت . مصلای . مصلحت . مطالب . مطهری . مظهر . معاون . میدان . میلیونی . ناشران . نامه رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات (1390/01/31) . نتیجه . نخستین اجلاس بیداری اسلامی (1390/06/26) صدها عالم، دانشمند، رو . نداء الإمام الخامنئی فی إدانة الإهانة البشعة لأعداء الإسلام ضد ا . نسبت . نشر . نشست اندیشه های راهبردی جمهوری اسلامی با موضوع زن و خانواده (139 . منصوب . مهربان . مواضع . موافقت . موافقت با شرایط عفو یا تخفیف مجازات تعدای از محکومان به مناسبت ع . موافقت با عفو تخفیف مجازات محکومان بمناسبت اعیاد قربان و غدیر تا . موافقت با عفو محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب در آستانه 12 فروردین . موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمعی از محکومان زن . مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش (1390/08/19) . مراسم سوگواری و عزاداری شهادت امیرالمومنین حضرت علی بن ابیطالب ع . مراسم صبحگاه مشترک یگانهای نظامی، انتظامی و بسیج استان خراسان شم . مراسم عزادارای اباعبدالله الحسین(ع) در حضور رهبر انقلاب از نگاه . مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) . مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) در حضور رهبر انقلاب . مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه ال . مراسم عزاداری شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خم . مراسم عزاداری و سوگواری ام الائمه، صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا س . مراسم غبار روبی مضجع شریف ثامن الحجج، حضرت امام رضا علیه السلام . مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) (1391/0 . مراسم مشترک دانش‌آموختگیِ دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسدار . مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه . مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله خامنه ای مدظله . مردم . مسئلت . مسئولان . مسئولیت . مخاطبان . مدت . مدعیان . که . کوزه عسل مرد که ریش‌های بلند و سپیدش را هوای سرد کوهستان به با . فرا . فرمودند. . فشارها . قوه . کردند. . کرده . هجران . هشتاد . هشدار رهبر معظم انقلاب نسبت به برخی اظهارنظرها وحتی توصیه‌ها درب . همراه . همراه، . نیروی . نیز . ها . نفر . نگاه آهو آهو از کجا فهمید باید از تو یارى خواست؟ از پناه تو ب . نمایشگاه . نمودند . موضوع . موضوع آزادی . موظف . موگابه . کار . کارگر . کارگری . کاروان . کاشت نهال در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری . کاشت نهال همزمان با هفته منابع طبیعی (1388/12/18) . کبری . همزمان . همه . همکاریهای . هیأت . هیات . نویسندگان . نیازهای . واد . وجدانهای . کتاب . ولادت . یادآور . یادمان . یام به مناسبت حلول سال 91 (1391/01/01) حضرت آیت الله خامنه ای ر . یام رهبر معظم انقلاب به کنگره بزرگداشت علامه قطب الدّین شیرازی . یک . یگانهای . کشور، . کشورهای . کشوری . کل . کلی . کلیه . کمک به ساخت مسکن محرومان همزمان با سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلا . کنار . کنگره . کنگره بزرگداشت . کنگره عظیم حج . کنگره میرزاکوچک خان جنگلی . کنونی . کردند. . کرد. . کردند، . کرده . دیدار مسئولان و دست اندرکاران اردوهای راهیان نور کشور . دیدار مسئولان و سفرای کشورهای خارجی با رهبر انقلاب در 17 ربیع ال . دیدار مسؤولان و محققان مرکز اسناد انقلاب اسلامی (1390/01/31) . دیدار مسئولان و کارگزاران نظام . دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب (1391/05/03) . دیدار مسئولان، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم ت . دیدار مسؤولان، کارگزاران و دست اندرکاران حج ابراهیمی (1390/07/11 . دیدار مسئولان، کارگزاران و دست اندرکاران حج ابراهیمی با رهبر معظ . دیدار مسعود بارزانی با رهبر معظم انقلاب (1390/08/08) حضرت آیت ا . دیدار معلمان و اساتید دانشگاه‌های خراسان شمالی . دیدار معلمان و مسئولان آموزش و پرورش (1391/02/13) حضرت آیت الله . دیدار مهندسان – تکنسین ها و کارگران صنعت نفت (1390/01/08) . دیدار نخبگان جوان سراسر کشور تاریخ: 1392/07/17 بیش از هزار نخبه . دیدار نخست وزیر پاکستان و هیأت همراه . دیدار نخست وزیر ترکیه و هیئت همراه . دیدار نخست وزیر سوریه و هیأت‌ همراه‌ . دیدار نخست وزیر عراق (1391/02/04) حضرت آیت الله خامنه ای رهبر م . دیدار نخست وزیر عراق و هیئت همراه تاریخ: 1392/09/14 حضرت آیت الل . دیدار نخست وزیر عراق و هیأت‌ همراه‌ . دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب تاریخ: 139 . دیدار نمایندگان مجلس نهم با رهبر معظم انقلاب اسلامی (1391/03/24) . دیدار نیروهای مسلح منطقه شمال کشور و خانواده های آنان . دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم بویژه مردم استان ایلام . دیدار هزاران نفر از بانوان قرآن پژوه و فعال قرآنی (1388/07/28) . دیدار هزاران نفر از بسیجیان استان خراسان شمالی . دیدار هزاران نفر از دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های شهدا (1 . دیدار هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان . دیدار هزاران نفر از طلاب و فضلای غیر ایرانی (1389/08/03) حضرت . دیدار هزاران نفر از طلاب، روحانیون، فضلا و اساتید حوزه های علمیه . دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در سالروز عید سعید غدیر (1 . دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی . دیدار هزاران نفر از مردم مؤمن و انقلابی آذربایجان شرقی (1388/11/ . دیدار هزاران نفر از کارگران و فعالان بخش تولید کشور تاریخ: 1392/ . دیدار هیاتهای اعزامی از جانب رهبر انقلاب با جانبازان (1391/04/04 . دیدار وزیر کشور و جمعی از فرماندهان و مسؤولان نیروی انتظامی (139 . دیدار وزیر، مسؤولان وزارت خارجه، سفرا و رؤساى نمایندگیهاى ایران . دیدار کارگردان، هنرمندان و عوامل تولید سریال حضرت یوسف علیه السل . دیدار کارگزاران فرهنگی و اجرایی حج (1389/07/17) حضرت آیت الله خ . دیدند . دیدار رهبر معظم انقلاب با شماری از جانبازان قطع نخاعی (1390/07/0 . دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان نیروهای مسلح (1391/01/16) ح . دیدار رهبران گروههای جهادی و مبارز فلسطینی (1388/12/08) . دیدار روسای جمهور و نمایندگان کشورهای شرکت کننده در جشن جهانی نو . دیدار سفرا و روسای نمایندگی های سیاسی ایران در خارج از کشور با ر . دیدار سه خانواده شهید قم (1389/07/29) حضرت آیت الله خامنه ای ره . دیدار سه خانواده شهید قم (1389/08/07) رهبر معظم انقلاب اسلامی د . دیدار شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در روز ولادت حضرت زهر . دیدار شرکت کنندگان در اجلاس بین المللی زنان و بیداری اسلامی (139 . دیدار شرکت‏ کنندگان در پنجمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‏ ب . دیدار شرکت کنندگان . دیدار شرکت کنندگان در اجلاس بین المللی اساتید دانشگاههای جهان اس . دیدار شرکت کنندگان در سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم .

>> بازدید امروز: 37
>> بازدید دیروز: 38
>> مجموع بازدیدها: 474887
» درباره من

اجازه نمی دهیم


» پیوندهای روزانه

پنکه خورشیدی ماشین [2]
هوالرزاق [1]
پاسخ درسهایی از قرآن [2]
مهدویت [1]
یا غیاث المستغیثین [1]
بچه مارکت [2]
لبیک یا مهدی [10]
بانک پروژه و پایان نامه دانشجویی [2]
داستانهای کوتاه و آموزنده بسیار زیبا,جالب [10]
با یه لبخند خرید کن [2]
کتب و مجلات روان شناسی [1]
کسب درآمد cn3 [1]
پایگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری [18]
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری [14]
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری [7]
[آرشیو(17)]

» آرشیو مطالب
مقاله
شعر
حدیث
عکس
داستان
مهر 89
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
خرداد 89
اردیبهشت 89
فروردین 89
اسفند 88
بهمن 88
دی 88
آذر 88
مرداد 88
پیام قدردانی دفتر مقام معظم رهبری از مردم شهر مقدس قم
دیدار پرشور هزاران نفر از بسیجیان استان قم
بازدید رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوز
دیدار مدیر و اعضای هیأتهای علمی مؤسسه آموزشی – پژوهشی امام خمینی
دیدار هزاران نفر از طلاب و فضلای غیر ایرانی (1389/08/03
دیدار جمعی از اساتید، فضلا و طلاب نخبه ی حوزه علمیه قم
دیدار صمیمانه و پرشور هزاران نفر از دانشجویان دانشگاههای استان
بازدید نمایندگان رهبر معظم انقلاب از بخشهای مختلف استان قم
دیدار مسئولان بخشهای مختلف استان قم
دیدار اعضای شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم
دیدار سه خانواده شهید قم
دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان
مجتبی خامنه ای اخلاقی ترین فردی است که در زندگی ام دیده ام
پیام نوروزی 1390 رهبر معظّم انقلاب اسلامی«مدظلّهالعالی
بیانات در حرم مطهر رضوی در آغاز سال
بیانات در حرم مطهر رضوی در آغاز سال 90 -
زندگینامه حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای
خاطرهای از روز بیعت همافران با امام(ره)
قلّک بچههای دانشآموز و اشکهای امام(ره)
رهبر انقلاب از بازگشت امام(ره) به ایران میگویند
اخلاص و صفای شهیدنواب صفوی مرا مجذوب کرد
توصیه امام (ره) به آیت الله خامنهای در بیمارستان
پسر من به فدای شما
پاى تخته مى ایستادم و با دانشجویان حرف می زدم
ماجرای آشنائى رهبر انقلاب با شهید چمران
دیدار مهندسان – تکنسین ها و کارگران صنعت نفت
بازدید از طرحهای توسعه پارس جنوبی در عسلویه
دیدار جمعی از فرماندهان ارتش
فروردین 90
اردیبهشت 90
دی 90
مهر 92
شهریور 92
مرداد 92
تیر 92
خرداد 92
اردیبهشت 92
فروردین 92
بهمن 91
دی 91
آذر 91
آبان 91
مهر 91
شهریور 91
مرداد 91
تیر 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
فروردین 91
اسفند 90
بهمن 90
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
بهمن 93

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عاشق آسمونی
دیار عاشقان
بسم الله العلی العظیم
پایگاه خبری تحلیلی فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
ولی امر مسلمین جهان امام مطلق سید علی س
کانون توحید زازران
حجت الاسلام والمسلمین یوسف ذوالفقاری آهنگ
شعله ی آواز
خورشید تابنده عشق
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
ازهردری سخنی-از هرکجا تصویری -در پارسی بلاگ
کوچ بلاگ -وبلاگ کوچ نهارجان یاکوچ خراشاد-درپارسی بلاگ
زمزمه نسیم
در سایه سار ولایت
وبلاگ شخصی مهدی جمشیدی
خانه ویرایش و نگارش
کوچ بلاگ -وبلاگ کوچ نهارجان یاکوچ خراشاد-درپارسی بلاگ
ایران ابرقدرت فاتح
استاد بهزاد صنم پور
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
اهالی بصیرت
لیلای بی مجنون
پاسدار و عاشق ولایت
*** انـتـظـار ***
برادرم ... جایت همیشه سبز خواهد ماند
* گـــل نرگس *
سفیر عشق
رایان چوب
دلبری
افـــــســ❤ــونگـــ❤ــر
دوراهک
سکوت خیس
فانوس عشق
آشفته حال
هادرباد شناسی (روستایی در شرق شهرستان بیرجند) HADERBAD SHENASI
● بندیر ●
مــــــــــــــبـــــــلِّــــــــــــغ اســــــــلـــام
سرباز ولایت
خورشید پنهان
مهندس محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
پرواز تا یکی شدن
منتظر
گلبانگ سربلندی-پایگاه تخصصی نماز
تکنولوژی با طعم دوستی
بهارانه
بهارانه
قران
پوشاک مردانه و زنانه، لباس های روز آقایان و خانم ها
کارواش خانگی همه کاره جت مینی
هسته گیر آلبالو
دستگاه بادکش طبی بدن رفع خستگی و حجامت
بامبو
تیشرت و شلوارک لاغری
کارشناس ارشد اقلیم شناسی دربرنامه ریزی محیطی
آفتاب گردون
آنلاین گلچین
دنیای آسان
راه روشن
لباس شخصی
اسپایکا
قدم بر چشم
نصف راه
فروشگاه بیستِ بیست
چرخ خیاطی
چلچلی من
توس مارکت
فروش اینترنتی
سلطان صاحبقرون
جذاب ترین ها
اشک می بارد زچشمم.شور شور است
► o▌ استان قدس ▌ o ◄
فاطمه معصومی
پرپر
نگارستان خیال
گنجدونی
میرسالار
سورپرایز
جغجغه‌
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
رقصی میان میدان مین
غیرت=عفت
بهترین نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
وبلاگ شخصی حامد ذوالفقاری
مقاله،پایان نامه،پرو‍ژه،کتاب الکترونیک،تحقیق،جزوه،نمونه سوال و..
شکوفه های گیلاس
منجی بشر
برلیان
Mystery
****شهرستان بجنورد****
مشاور
اسیرعشق
»حبیبی حسین«
...
عشق الهی
||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *||
سرزمین مِه وخورشید (خورشید گام سبز)
یــــــــــــــــاســــــــــــــــــــمـــــــنــــ
آقاشیر
اتشنشانی بنادر کشور
کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب
بهانه
صراط مستقیم
*نهانخانه جان*
وبلاگ بایدهلو باشد
کـــــلام نـــو
جبهه مقاومت وبیداری اسلامی
بصیرت مطهر
نگاه خیس
گوهر کمال
بی تو ...
طراوت باران
نیمکت آخر
شباهنگ
آوای روستا
دل پرخاطره
جکستان
طلوعِ واژه
farzad almasi
فروشگاه جهیزیه و لوازم آشپزخانه فدک1
مسیر عرشیان
جنون قلم
زیرگنبد کبود
.: شهر عشق :.
کوچه روبرو
هواداران بیرجندی دکتر قالیباف
تک درخت
شعر و پیامک و ...
تراوشات یک ذهن زیبا
نقدونظر
پیامنمای جامع
دوســـتــــانه
بوی سیب
طریق یار
شاه یحیی و پیر میکده
آقاسیدبااجازه...

ما تا آخرایستاده ایم
**سکوت صعود تنهایی من**
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
کارشناس مدیریت دولتی
شهادت به روز
کاسل
برا یروز خوب
♥ کلبه دلتنگی من ♥
محقق دانشگاه
nazbano
مهاجر
ارمغان تنهایی
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
سلام آقاجان - خرید و فروش محصولات کشاورزی و عطاری ها
منطقه آزاد
ashura.shia.muharram
سلام شهدا
ابـــــــــــرار
گیاهان دارویی
دوستی و دوست یابی
کوهستان دیار عالمان
داستان های جذاب و خواندنی
گدایی ِ در ِ جانان به سلطنت مفروش
شــــــهدای روستای مـــکـــی کوهسرخ
بغض تلخ
پد ضد عرق Underarm shild
تنها
پیام رهایی
سرزمین رویا
آناهیتا
دریای آبی
چون میگذرد غمی نیست
زبان انگلیسی
حلقه منتظران
پارسی نامه
گوناگون
فرمانده آسمانی من
ahmadreza
تمهیدات
یاران همیشگی امامت
دلداده
ایحسب الانسان ان یترک سدی
پرستاری 91
زندگی رسم خوشایندیست
مطی جون
مرام و معرفت
آواره
عاشقان ولایت قزوین
درس های زندگی
howza khan
قافیه باران
شهیدان مظلومند
عاشقتم
GLX MOBILE
محمدرضا جعفربگلو
شبستان
انتظار
برادران شهید هاشمی
گوچــــــــی جــــونم GUCCI
دل نوشته
هیئت عزاداران حضرت زهرا سلام الله علیها جوی آباد محله بختیاری ها
دلنوشته های یک فروند چریک
خلوتگه راز
خاکیهای آسمانی
فیزیک زیبا( آموزش به زبان ساده)
sajjad esmaili
patomat
زندگی شیرین
السلام علیک یاامیرالمومنین
اجتماعی .سیاسی.تاریخ
پرستوی مهاجر
زمزمه زمینی، لبیک آسمانی
...:اللهم عجل لولیک الفرج.:..
قـــ❤ــلـــــب هـــــای آبـــــی انــ❤ـــاری
عمومی
دل پرخاطره
ترخون
دریایی از غم
درست و غلط
انتظار
ارواحنا فداک یا زینب
خاطرات کودکی
امیر محمد
معبرسایبری تاسوکی
❤ღمشکات نور الله ღ❤
برای عشق پایانی نیست
یاصاحب الزمان(عج)
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
کامپیوتر و لوازم جانبی و نرم افزار آموزش
راه فضیلت
مهاجر
عمو همه چی دان
فتو بلاگ
هیئت انصارالمهدی
حمید49 انصارالمهدی(عج)
حدیث نفس
تقدیم به کسی که باور نکرد دوستش دارم
یادم تو را فراموش
فــــــقــــــط خــــــدا
داستان سرا
تاملاقات خدا ٰ ان تقوموا لله ٰ...
متین
پرسش مهر
نمونه سوالات متوسطه و پیش دانشگاهی و کارشناسی ارشد
ولایت
تنهاترین عاشق
فتح
یوزرنیم پسورد نود 32
Hunter
دُرُخـــــــــــــــــــــــش
منتظـــــران شــــــــــهادت
سرود عرش
رویابین
ژیمناستیک الفبای ورزش جهان
مرکز استثنایی متوسطه حرفه ای تلاشگران بیرجند
از دانش تا هنر
اخراجیها
طوبای محبت
ترنم حضور
چی کار؟
اخلاق ، روان شناسی ، عقاید
وبلاگ عاشقانه ها|دوست دارم
طلبه ای خاکی
گنجگاه
طلبه های ونوسی
* روان شناسی ** ** psycology *
wizardry tolbar
واژه های باران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز واحد خواهران
برو بچ ادبی
خط خطی های یک دخترروانی...
آه و دود
بچه هیات یا زهرا (س)
تبادل نظر
وای ندیدید شما ا!!!!!!!

دل نوشته های یک دیلامی
منتظران مهدی(عج)
پاسخ مسابقات درسهایی ازقرآن
اسرائیل کودک کش، اسرائیل بچه کش، اسرائیل آدم کش، اسرائیل تروریست
منتظر باران
در ارزوی گمنامی
پایگاه شناخت اهل بیت و شیعه
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
جنبش مرگ بر آمریکا
دانلود و نقد کتاب
راه و راهنما، روان شناسی مرد و زن، Psychology of male and female
اسمان
آتش دل
شهید ابراهیم هادی
هیســــــــــ آروم بیاتو... خلوت ام نشــــکنه :(
هدف
سماتکــــــــه
اجتماعی
جوک بی ادبی ، جوک بی تربیتی
علمی/مدارات الکترونیک/تازه های فناوری اطلاعات
جوک ، اس ام اس ، عکس باحال
عشـ۩ـق یـ۩ـعنی یـ۩ـه پــ۩ـلاک......
all the more dear to me
عاشورای سرخ،انتظارسبز
دو دو(دایی) اری
Hunter

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب